Missä iässä nainen ja mies parhaimmillaan?
Ulkonäöstä on nyt kyse ja vaadin käytettäväksi raakaa yleistystä. Tietenkin vastaus riippuu yksilöstä, mutta jos nyt huvin vuoksi ajateltaisiin miehiä ja naisia karkeasti massana.
Omat vastaukseni:
Nainen 18v
Mies 40v
Kommentit (78)
Todella yksilöllistä. Itse olen 48v., ja en osaa sanoa, koska olen ollut parhaimmillani. Olen PARAS koko ajan. Koko elämäni olen ollut onnelinen ja tyytyväinen, suuri kiitos läheisille, eri toten miehelleni ja lapsillemme. Ja ne YSTÄVÄT!!! Ja näkökysymykseen, mitä väliä. Itse olen hyväkuntoinen ja terve. Tämä tärkeintä ulkonäössä.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 10:39"]
Todella yksilöllistä. Itse olen 48v., ja en osaa sanoa, koska olen ollut parhaimmillani. Olen PARAS koko ajan. Koko elämäni olen ollut onnelinen ja tyytyväinen, suuri kiitos läheisille, eri toten miehelleni ja lapsillemme. Ja ne YSTÄVÄT!!! Ja näkökysymykseen, mitä väliä. Itse olen hyväkuntoinen ja terve. Tämä tärkeintä ulkonäössä.
[/quote]
Ja miehistä, en ole mies.
Kaikki ihmiset on kauneimmillaan alle 25-vuotiaina. Miehet kuvittelevat muuta, kun pinnallisia naisia vetää puoleensa menestyneet kolme-nelikymppiset. Newsflash, rahojen perässä ne on eikä teidän rapistuneen ulkonäön. Ja me muut valitsemme kumppanimme ihan eri kriteereillä. Vaikka ne 18-vuotiaat skeittaripojat ovat kauniita katsella, niin parisuhteeseen en haluaisi.
Huomaa kyllä mitkä vastaukset itserakkaiden keski-ikäisten miesten vastauksia :D :D Nainen 18 ja mies 35-60 hahahaha idiootit :D
N19
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 10:41"]Kaikki ihmiset on kauneimmillaan alle 25-vuotiaina. Miehet kuvittelevat muuta, kun pinnallisia naisia vetää puoleensa menestyneet kolme-nelikymppiset. Newsflash, rahojen perässä ne on eikä teidän rapistuneen ulkonäön. Ja me muut valitsemme kumppanimme ihan eri kriteereillä. Vaikka ne 18-vuotiaat skeittaripojat ovat kauniita katsella, niin parisuhteeseen en haluaisi.
[/quote] kuka tässä parisuhteesta on puhunut? Elämä on kompromisseja.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 10:41"]Vaikka ne 18-vuotiaat skeittaripojat ovat kauniita katsella, niin parisuhteeseen en haluaisi.
[/quote] Todellakin. Olen huomannut, että metroseksuaalit kukkakepit ja muut EMO tyyppiset ovat nykyään naisten suosiossa. Sekä nörtin näköiset, joilla on typerimmän näköiset silmälasit mitä optikolta löytyy. Erityisesti nuoret pariskunnat ovat kuin eriparisukat.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 00:12"]
Nainen 22v, mies 28v
[/quote]
Sinä ja siippasi? =)
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 00:14"]
Nainen 50v. Mies 30v.
[/quote]
Kerros muutama julkkisnainen, jotka ovat kauniimpia viisikymppisenä kuin pari-kolmekymppisenä.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 00:15"]
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 00:14"]
Nainen 50v. Mies 30v.
[/quote]
Kerros muutama julkkisnainen, jotka ovat kauniimpia viisikymppisenä kuin pari-kolmekymppisenä.
[/quote]
Niin, ja vielä eevantilassa. Vastaaja varmaan sekoittaa ulkonäön tyylin löytymiseen ja muuhun epäolennaiseen.
Mies 25, nainen 18. Tämä on oma kokemus.
M37
Tietenkin tapauskohtausta, mutta näin yleisesti miehet 17v-23v. Vaikea sanoa naisista. Itse olin kauneimmillani 28-31. Mutta koska itse olen hyvin säilynyt, niin sanon 24v
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 00:24"]
Ketä julkkisnaisia näkee alasti?
[/quote]
? Yllättävän moniakin. Mutta se ei ole nyt pointti, vaan pointti on se, että pitää pystyä ulosmittaamaan esimerkiksi vaatetuksella saatu lisähyvä ulkonäköön. Kuten Lennon sanoi, "It's easy if you try". Myönnettäköön, että meikin ulosmittaaminen on huomattavan vaikeaa. Naiset ovat useimmiten ihan helvetin hyviä meikkaamaan, eikä sitä uskoisi erkkikään, minkä lainen vonkale sieltä kuoriutuu kaikkien sikamassojen alta.
Molemmat siinä 30-40v välillä :)