Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ex-säädöt kyselee kuulumisia, niin miten vastaatte

Vierailija
07.06.2015 |

Multa on nyt kahden kuukauden sisällä kolme ex-säätöä kysynyt mitä kuuluu. Eikä edes siis entiset poikaystävät, vaan pelkät säädöt.
Oon kumminkin seurustellut nyt melkein jo vuoden, ja ei siis lainkaan kiinnosta sen kummemmin mitä noille kuuluu, oon vastannut ihan todenmukaisesti opiskeluihin (kandi plakkarissa) ja töihin liittyen, mut en oo "osannut" sanoa että mulla on nykyään poikaystävä. Miten ton ees sanois "moi, ihan hyvää kuuluu, mul on uus poikaystävä :)"

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastaa mitään.

Vierailija
2/15 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nähty xx.xx"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tapauksesta, yleensä en vastaa mitään.

Vierailija
4/15 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Seurustelen vakavasti."

Vierailija
5/15 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastaa mitään.

Vierailija
6/15 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kokoajan vaa paremmin :)" tai "paremmin ku viime kerral"

Vierailija
7/15 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks se oo aika epäkohteliasta olla vastaamatta lainkaan? Ite yhden kanssa vaihdettiin paljonkin kuulumisia ja näin, kun taas toisen kuulemiset ei kiinnostaneet tippakaan ja niissä keskustelin vain niin vähäsanaisesti mikä silti on vielä kohteliasta. En tiedä mikä noita mun kolmea ex-säätöä janottaa vielä usean vuodenkin jälkeen.

Vierailija
8/15 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ikävä ollut, voitaisiinko nähdä taas?"

Vierailija
9/15 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos säätö on loppunut neutraaleissa väleissä, vastaan jotain ympäripyöreää peruskohteliasta. Tyyliin kiitos hyvää kuuluu. En ala sen tarkemmin vastailemaan, pidän myös muutaman päivän välin ennen vastausta.

Toivottavasti säätö ymmärtää tuosta ettei kiinnosta olla tekemisissä. Jos ei ymmärrä, sitten kerron selvemmin että on parempaakin tekemistä kuin keskustella hänen kanssaan facessa tms...

Vierailija
10/15 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tohon sun "ongelmaas" kun et osaa suoraan kertoa että sulla on poikaystävä, niin mä oon yleensä kuulumisia kertoessani sanonut jotain poikaystävään liittyvää mistä käy selväksi että seurustelen nykyään. Esim. Kertonut että "hyvää kuuluu, tultiin juuri tuon miehen kanssa reissusta" tai jotain muuta tuon tyyppistä.

Vierailija
11/15 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kyllä aika epäkohteliasta jättää vain vastaamatta. Paitsi nyt ehkä sellaisille, jotka ovat itse käyttäytyneet tökerösti.

Vierailija
12/15 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä?

Vierailija
13/15 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, vastaisin ihan niin kuin muillekin kavereille.

Vierailija
14/15 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kohteliasuudesta vastannut, mutta kuivasti ja lyhytsanaisesti, mut eksä vaan jatkoi ja jatkoi kyselyä, niin sit lakkasin vastaamatta.

Vierailija
15/15 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän