Missä yksityisessä lääkäriasemassa on paras hinta-laatusuhde
mielestänne. Silmälääkäri mielessä. Mehiläinen vaikuttaa todella kalliilta. Kaikissa näytt olevan vähintään 25 e toimistomaksu.
Kommentit (17)
No se laatu riippuu ihan siitä, millainen lääkäri on.
Mulle riittää kunhan lääkäriasemalla on hyvä henkiinjäämissuhde.
Vierailija kirjoitti:
No se laatu riippuu ihan siitä, millainen lääkäri on.
Erikoislääkäri, kokenut. Harmittaa kun katsoin jotain Specsaversiä niin ei saa itse edes valuta lääkäriä.
Vierailija kirjoitti:
Pörssiyhtiöt jäävät henkiin, muut on vaarassa kuolla tai tulla ostetuiksi.
Vierailija kirjoitti:
Se selviää aina kun käynnistä on kulunut 5 vuotta.
Röntgenkuvaus noin 400 e
Lääkäri 155 e
Toimistomaksu 23 e
Kanta-maksu noin 3 e
Silmäpohjakuvaus 127 e
Jos olisin työtön, saisin tämän kaiken maksusitoumuksella. Olen pienipalkkainen.
Tiedän erään paikan jonka röntgenkuvauksiin en luota lainkaan:( Enkä myöskään heihin jotka kuvia lausuvat.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän erään paikan jonka röntgenkuvauksiin en luota lainkaan:( Enkä myöskään heihin jotka kuvia lausuvat.
Uusi nimitys lääkärille: Kuvanlausuja.
Niinpä kallista on ja täysin turhaan täytyy yksityisiä palveluja käyttää. Yhden asian hoito oli 400€ joka olisi kunnallisella puolella ollut alle kolmasosan sitä. Hammasasia.
Dokportilla tämän päivän baltakunnan medioiden uutisten mukaan on hinnastossa 0-hinnat, eli sieltä saa etälääkäripalvelut niin, että firma ottaa valtion Kela-korvaukset, eikä peri asiakkailta mitään, ei edes piilokuluja kuten toimistomaksuja tai muutakaan sellaista. Eikä kyse ole edes mistään päivän kampanjasta, vaan yrityksestä pyörittää firmaa pelkin Kela-korvauksin.
Nollahinnassa lienee jo aika hyvä hintalaatusuhde. Oletettavasti vastaanotot vastaavasti koitetaan hoitaa nopeasti.
En ole palvelua käyttänyt, mutta hinta kuulosti uutisessa aika hyvältä.
Vuoden uusien kokemusten myötä ehkä yksityisellä hammaslääkärillä. Kunnallisessa tehtiin kuvaus, väliaikainen paikka, paikan poisto+paikkaus. Hinta suunnilleen sama kuin viime viikolla tehty hampaan paikkaus yksityisellä. Kerralla kuntoon. Yhden matkakustannuksen verran. Viikon päähän saatu aika itse haluamaan aikaan. Kela-korvaus oli 17e ja lasku, joka jäi maksettavaksi oli 171e. Kunnallisella prosessi samasta kesti 11kk. Reikiintynyt hammas ylläpitää bakteeritasoa, joka reikiinnyttää lisää hampaita. Ja sen lisäksi saattaa vaarantaa yleisen terveyden monin tavoin verenmyrkytyksestä alkaen.
Pyydät jonkun digireiskan vilkaiseen sitä sun toimimatonta kameraa. Sehän ilmaista. Kertovat että et osannut käyttää.
Ilmaista kuuluu olla. Hiusten leikkaus saa maksaa enemmän, se vaatii sentään osaamista.
Nämä toimistomaksut on erikoinen kulu. Mistä siinä maksetaan ja mitä siitä hyödyn?
Vierailija kirjoitti:
Ilmaista kuuluu olla. Hiusten leikkaus saa maksaa enemmän, se vaatii sentään osaamista.
Miksi helvetissä niitä veroja otetaan jos palveluiden saanti on perseestä.
Optikkoliikkeillä on silmälääkärin vastaanottoja myös. Esim. Nissenillä täysi tutkimus maksoi 120e (lääkärin taksa). Pääsee paljon halvemmalla kuin menemällä yksityiselle lääkäriasemalle.
Aava