Resepti vanhentumassa viiden päivän päästä! Apuaaa
Elikkäs.. Katsoin kanta.fi sivulta, että ehkäisypillereiden resepti on voimassa vielä muutaman päivän, mutta pillereitä on saamatta vielä 3x3x28 eli 9 kuukauden ajalta.. Voinko saada nuo kaikki kerralla nyt vaikka resepti vanhenee vai antavatko vaan maksimissaan yhden kuukauden satsin niitä?
Kommentit (12)
Halvemmaksikin tulee kun ottaa isomman satsin kerralla.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 21:02"]Mitä, minä otin aina kaikki kerralla siihen aikaan kun niitä söin. Kuka nyt kuukauden välein apteekissa e-pillereitä hakemassa juoksee?
[/quote]
Minä
Miten sulla voi olla noin paljon hakematta?
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 21:04"]Kolmen kuukauden annos kerralla
[/quote]
Tää pätee Kelan korvaamiin lääkkeisiin. E-pillereitä voi hakea vaikka vuoden satsin kerralla.
Sen takia on saamatta noin paljon koska lopetin pillerit jossain vaiheessa kun ei niille ollut tarvetta.. Ja nyt sitä tarvetta taas olis ;)
Mutta kiitos vastauksista!
Muistaakseni joskus aiemmin mulla oli sama juttu mutta eri lääkkeen kanssa että en saanut mitään isoa settiä kun resepti oli vanhentumassa eli lääkkeen sai vaan sille ajalle jolloin resepti on voimassa..
Mitä, minä otin aina kaikki kerralla siihen aikaan kun niitä söin. Kuka nyt kuukauden välein apteekissa e-pillereitä hakemassa juoksee?