Lapsesi ikä ja montako viikkoa saa lomaa kesällä
Kommentit (51)
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 21:26"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 21:20"]
2 v, ei yhtään.
[/quote]
Elämäntilanne vaan on tällainen, ei ole minun vikani ollenkaan, turha syytellä. Moido!
[/quote]
Elämäntilanne on se mitä sä siitä teet. Ei se lapsen vika ole...
10- 9- ja 7-vuotiaat lomailevat 10 viikkoa.
3-vuotias 11 viikkoa jonka jälkeen käy 2 kertaa viikossa 3 tuntia avoimessa päiväkodissa.
7 kuukautta vanha vauva lomailee vielä pari vuotta..
Ihanan pitkiä lomia lapsilla :) Lomaa hekin tarvitsevat, yhtä lailla työtä tekevät kuin aikuisetkin.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 21:20"]2 v, ei yhtään.
[/quote]
Järkyttävää :( Lapsiparka.
7v, 4v ja 4kk.
7v lomailee koko kesän Eskarin ja koulun välissä, nuoremmat ei oo olleet eikä mene minnekään hoitoon vielä. On 4veellä toki lomaa kerhoista ja muskarista yms, loppuivat jo toukokuun puolivälissä ja alkavat kai joskus syyskuuhun mennessä. Että aika pitkä.
9-v, 13-v ja 15-v, lomaa 10vk. (No esikoinen käy yhden viikon kesätöissä, olen hänellä perjaatteessa 9vk)
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 21:22"]
3- ja 4-vuotiaat lomailevat kuukauden. Minä aloitin uudessa työpaikassa loppuvuodesta, joten lomaa ei juuri ole kertynyt. Lapset saavat siis viettää isä+lapset-lomaa lähes koko ajan. Isovanhemmat hoitavat kaksi päivää, jotta saadaan koko kuukausi täyteen. Toisaalta muksut tykkäävät niin kovasti päiväkodista ja erityisesti kavereista, että ainakin isompi varmaan alkaa jossain vaiheessa tivata, milloin pääsee taas päiväkotiin.
[/quote]
Miksi tää on saanut alapeukkuja? :D
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 21:56"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 21:26"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 21:20"] 2 v, ei yhtään. [/quote] Elämäntilanne vaan on tällainen, ei ole minun vikani ollenkaan, turha syytellä. Moido! [/quote] Elämäntilanne on se mitä sä siitä teet. Ei se lapsen vika ole...
[/quote]
Eli pitäisi irtisanoutua töistä jotta lapsella olisi lomaa?
12v ja 11 vkoa lomaa. Olen itse opettaja, jolla on 11 viikon kesäloma.
6-vuotias, 8 viikkoa lomalla.