Lapsesi ikä ja montako viikkoa saa lomaa kesällä
Kommentit (51)
12v, 10 viikkoa. Äiti eli minä lomailen kolme viikkoa ja mies ei päivääkään. Itsellä alkaa loma 7 viikon päästä.
5 ja 3v lomailevat yht. 4 vkoa, kahdessa osassa senkin.
6v (heinäkuussa 7v) ja 3v, lomaa koko kesä.
3- ja 4-vuotiaat lomailevat kuukauden. Minä aloitin uudessa työpaikassa loppuvuodesta, joten lomaa ei juuri ole kertynyt. Lapset saavat siis viettää isä+lapset-lomaa lähes koko ajan. Isovanhemmat hoitavat kaksi päivää, jotta saadaan koko kuukausi täyteen. Toisaalta muksut tykkäävät niin kovasti päiväkodista ja erityisesti kavereista, että ainakin isompi varmaan alkaa jossain vaiheessa tivata, milloin pääsee taas päiväkotiin.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 21:20"]
2 v, ei yhtään.
[/quote]
Elämäntilanne vaan on tällainen, ei ole minun vikani ollenkaan, turha syytellä. Moido!
1-vuotias (täyttää kesällä 2 v) ja 5-vuotias lomalla 4 viikkoa. 11- ja 13- vuotiaat 10 viikkoa.
5v. kuntouttavassa päivähoidossa, lomailee 9 viikkoa. 1,5v. kotihoidossa ainakin vuoden loppuun.
1v. Lomalla ollaan kesä- ja heinäkuu. Tosin kotona saanut olla hoitajan kanssa tähänkin mennessä. Mutta olen kaksi kk kotona lapsen kanssa.
Lapset 8v ja 6v, 10 viikkoa. Lapsi 1,5v 12 viikkoa.
9v., 4v. ja vauva ovat lomalla koko kesän. Olen äitiyslomalla ja miehellä 8vko lomaa.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 21:20"]2 v, ei yhtään.
[/quote]
Karua :(
2- ja 8-vuotiaat, lomaa vanhempien kanssa viisi viikkoa. Koululaisella tietenkin se reilu 10 vikkoa.
Plus teen lyhennettyä työviikkoa eli työssäoloviikoillakin 1-2 vapaapäivää viikossa.
5v, 3v ja 1v lomailevat koko kesän <3 Olen kotiäiti ja saavat olla kotona.
2v lapsi, 6 vko lomaa.