:( Olen oleskellut ulkomailla nyt vuoden ja
Minulla on ihan norsu olo. Olen 162 cm pitkä ja painan 55 kiloa. Suomessahan minut lasketaan normaalipainoiseksi, mutta ilmeisesti muualla Euroopassa ei olla samaa mieltä. :D
Minut luokitellaan täällä armotta kauheaksi norsuksi ja ihmiset yllättyvät kun saavat kuulla paljon painan. Näytän kuulemma hoikalta, mutta painoa on ihan liikaa.
Kommentit (27)
No onhan sulla muutama ylimääräinen kilo. Olen itse noin 8 kiloa kevyempi ja sinua pari senttiä pidempi
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 22:29"]Thaimaassa mun kaverille (joka on 168/51) niin sanottiin joka paikassa missä vähän hypisteli jotain vaatetta että (no sizes no sizes)
[/quote]
Mun kaverille ne sano no elephant sizes vaikka ihan sorja, mutta muodokas nuori nainen.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 22:49"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 22:29"]Thaimaassa mun kaverille (joka on 168/51) niin sanottiin joka paikassa missä vähän hypisteli jotain vaatetta että (no sizes no sizes)
[/quote]
Mun kaverille ne sano no elephant sizes vaikka ihan sorja, mutta muodokas nuori nainen.
[/quote]
Buahahhahaha nyt lens kokikset näytölle
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 22:29"]
Thaimaassa mun kaverille (joka on 168/51) niin sanottiin joka paikassa missä vähän hypisteli jotain vaatetta että (no sizes no sizes)
[/quote]
Samaa sano paikalliset tytöt mulle ilotalossa kun otin kalsarit pois...
HAHAHA
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 21:46"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 21:38"]
Suomalaiset naiset ovat jostain syystä rakennettu kuin tankkerit. Leveät olkapäät, kaapin muotoinen keskivartalo (ei muotoja siis) ja sprintterin reidet.
[/quote]
Kuvailemasi vartalo soveltuu erinomaisesti peltotöihin.
[/quote]
evoluutio on kumma juttu:D Suomalaisia pidetään yleisesti lyhyinä ja vantterina, mutta totuus ainakin pituuden suhteen on näköjään toinen.
Mikähän mussa sitten painaa, kun olen 160cm ja painan 58kg. Mahdun 34-36 kokoisiin vaatteisiin. Ja kehonkoostumusmittauksen mukaan metabolinen ikäni oli 25v. Olen 34v.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 22:29"]Thaimaassa mun kaverille (joka on 168/51) niin sanottiin joka paikassa missä vähän hypisteli jotain vaatetta että (no sizes no sizes)
[/quote]
Varmaan pituuden takia? :) Itse olen 163/50 ja aasialaisiin tuttuihinkin verrattuna hyvin siro ja hoikka, varmasti mahtuisin heidän vaatteisiin.