Synttärireissu peruuntui..
Voi jumalauta mä sanon. Oltiin sovittu parhaan ystävän kanssa hyvissä ajoin että lähdetään viettämään mun synttäreitä yhdessä viikonloppulomalle. Nyt soitin varmistaakseni niin sain kuulla mutkunmutkua ja hirveen vaikeen vängerryksen siitä että ei pysty olemaan äijästään erossa kokonaista viikonloppua..
Ja ei, eivät ole mikään tuore pariskunta. Kyllä mullakin on mies ja lapsia, ja pärjään kyllä kerran vuodessa kaksi vuorokautta muualla kuin miehen kainalossa kihnuttamassa- vaikka ikävä tuleekin. Hänen mahtava ehdotuksensa olikin että ottaisi äijänsä mukaan, no mä ihan varmasti haluan mennä kolmanneksi pyöräksi jonkun hinkutuslemmenlomalle. -.-
Kommentit (6)
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 19:48"]Ounou! Kyllä varmasti ottaa kaaliin! :(
[/quote]
No joo ottaa, nyt pitäisi saada aika pikaisella aikataululla joku muu mukaan kun matkatkin on varattu ja varausmaksut maksettu. (Minä maksoin)
Kuitenkin valehtelee äijälleen olevansa sinun kanssa viikonloppumatkalla. Kaverillesi tuli mahdollisuus viettää viikonloppu salapanon kanssa, niin silloin unohtuu lupaukset sekä äijälle että ystäville. Niin se vaan on.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 19:51"]mikä matka ja paljonko maksoi?
[/quote]
Ihan vaan hannoveriin vanhojen opiskelukavereiden kanssa, ja vähän vajaa 400€
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 19:56"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 19:51"]mikä matka ja paljonko maksoi?
[/quote]
Ihan vaan hannoveriin vanhojen opiskelukavereiden kanssa, ja vähän vajaa 400€
[/quote]
mikä aivopieru, siis vanhoja opiskelukavereita tapaamaan.
Ounou! Kyllä varmasti ottaa kaaliin! :(