Haluan vaan pois tästä maailmasta ja mun elämästä.
Elämä pelkkää vastoinkäymisiä. En enää halua yrittää jaksaa.
Kiukuttaa ja vituttaa aamusta iltaan.
Kommentit (16)
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 07:20"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 21:14"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 20:58"]
Lenkki tuskin tuo perheelle rahaa tai minulle uuden työpaikan. Lapsella perussairaus jonka oireet eivät tahdota saada kuriin sekä vielä uutena neurologinen sairaus. Minulla pari pitkäaiksissairautta ja lääkkeistä huolimatta oireita. Miten ajattelit auttaa? Ap
[/quote]
Olen samaa mieltä, ei se lenkki työtä tai rahaa tuo, mutta ehkä ajatukset voisi vaihtua ja liika murehtiminen jäädä hetkeksi. Kysyn sitä sinulta: millaista apua haluaisit itsellesi? Minulta tai joltakulta muulta? - 8
[/quote]
Ap palaa. Toivoisin että lapseni ja minun sairauden oireet saataisiin kuriin. Lääkärit vähättelee. Neutologiselle sairaudelle löytyy lääkkeet, mutta ne on pidettävä tauolla aika-ajoin.
Elämä yhtä oireiden kanssa taistelemista ja lääkärissä juoksemista. Työ on hankalan esimiehen takia vaikea sovittaa lääkärimenoihin. Vapaata ei saa, joten ysein on pakko perua aikoja joka viivästyttää seurantaa ja hankaloittaa oireita. Koko ajan saa sumplia aikoja. Lääkärikäynnit (lapsen) edellyttää molempien vanhempien läsnäoloa.
Nytkin itkettää kun pitää taas sietää viikko pomon nälvimistä.
Ap
[/quote]
Aika sanaton olo. Voimia haluan lähettää.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 19:26"]Mikä teitä oikein vaivaa täällä av:lla? Kamalia jutunaiheita päivästä toiseen, kiroilua, tappelua, pilkkaamista, juoruamista, haukkumista. Asiallisiin avauksiin saa aina alapeukut.
Oletteko ajatelleet että tämä palsta tekee teidät masentuneiksi? Koittakaa olla pois pari viikkoa, niin tulee parempi olo.
[/quote]
Satunnaisesti käyn täällä. Tiedän ettei tämä palsta aiheuta/ole aiheuttanut mun pahan olon. Ihan elämän vastoinkäymiset on sen aiheuttanut.
Ap
Ihmissuhteet? Oletko väkivaltaisessa tai alistavassa suhteessa? Jätä sellaiset ihmiset jotka haluavat sinulle pahaa. Juotko liikaa? Rahahuolia?
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 20:02"]Ihmissuhteet? Oletko väkivaltaisessa tai alistavassa suhteessa? Jätä sellaiset ihmiset jotka haluavat sinulle pahaa. Juotko liikaa? Rahahuolia?
[/quote]
Olemme normaali perhe. Ei väkivaltaa tai alistamista. En juurikaan juo. Rahahuolia nyt kun mies lomautettuna.
Ap
Ap ja kaikki muutkin, joilla menee huonosti, oon pahoillani teidän tilanteesta. Tasan ei käy todellakaan onnen lahjat :(
Olisko mitään mitä voisitte / jaksaisitte tehä tilanteen hyväks? Edes pientä asiaa? Mitä se voisi olla? Mullakin on monesti huono olla, ja oon huomannu, et jos jaksaa vaik viimeisillä voimillaan lähtee lenkille, niin se joskus helpottaa oloa. Ainakin ajatukset vaihtuu vähän.
Tsemppiä meille kaikille joilla on hankalaa! Kyllä se tästä!
Musiikki ja leffat auttaa ainakin mua aina.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 20:16"]Ap ja kaikki muutkin, joilla menee huonosti, oon pahoillani teidän tilanteesta. Tasan ei käy todellakaan onnen lahjat :(
Olisko mitään mitä voisitte / jaksaisitte tehä tilanteen hyväks? Edes pientä asiaa? Mitä se voisi olla? Mullakin on monesti huono olla, ja oon huomannu, et jos jaksaa vaik viimeisillä voimillaan lähtee lenkille, niin se joskus helpottaa oloa. Ainakin ajatukset vaihtuu vähän.
Tsemppiä meille kaikille joilla on hankalaa! Kyllä se tästä!
[/quote]
Ihan sama mitä yrittää, niin mikään ei onnistu tai jos yhdestä ongelmasta pääsee niin johan seuraava ongelma tulee tilalle.
Ei tässä mitkään lenkit auta tai leffat/musa.
Ap
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 20:50"]
Ihan sama mitä yrittää, niin mikään ei onnistu tai jos yhdestä ongelmasta pääsee niin johan seuraava ongelma tulee tilalle. Ei tässä mitkään lenkit auta tai leffat/musa. Ap
[/quote]
Mistä tiedät ettei auta, oletko kokeillut? Millaista apua toivoisit itsellesi? Kysyn ihan siksi että haluaisin auttaa, mutta olen ymmälläni, kun en tiedä, millaista apua / tukea kaipaisit. -8
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 20:53"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 20:50"]
Ihan sama mitä yrittää, niin mikään ei onnistu tai jos yhdestä ongelmasta pääsee niin johan seuraava ongelma tulee tilalle. Ei tässä mitkään lenkit auta tai leffat/musa. Ap
[/quote]
Mistä tiedät ettei auta, oletko kokeillut? Millaista apua toivoisit itsellesi? Kysyn ihan siksi että haluaisin auttaa, mutta olen ymmälläni, kun en tiedä, millaista apua / tukea kaipaisit. -8
[/quote]
Lenkki tuskin tuo perheelle rahaa tai minulle uuden työpaikan. Lapsella perussairaus jonka oireet eivät tahdota saada kuriin sekä vielä uutena neurologinen sairaus. Minulla pari pitkäaiksissairautta ja lääkkeistä huolimatta oireita.
Miten ajattelit auttaa?
Ap
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 20:58"]
Lenkki tuskin tuo perheelle rahaa tai minulle uuden työpaikan. Lapsella perussairaus jonka oireet eivät tahdota saada kuriin sekä vielä uutena neurologinen sairaus. Minulla pari pitkäaiksissairautta ja lääkkeistä huolimatta oireita. Miten ajattelit auttaa? Ap
[/quote]
Olen samaa mieltä, ei se lenkki työtä tai rahaa tuo, mutta ehkä ajatukset voisi vaihtua ja liika murehtiminen jäädä hetkeksi. Kysyn sitä sinulta: millaista apua haluaisit itsellesi? Minulta tai joltakulta muulta? - 8
Ap, jos tuntuu, että et jaksa ja tarvitset kuuntelijaa, niin Mielenterveysseuran kriisipuhelimeen voi aina soittaa:
http://www.mielenterveysseura.fi/fi/tukea-ja-apua/kriisipuhelin-apua-el%C3%A4m%C3%A4n-kriiseihin
Tai voit jutella vaikka seurakuntasi diakonin / päivystävän papin kanssa, jos haluat. Hekin ovat vaitiolovelvollisia.
Halusin vain sanoa, että olet tärkeä ja sinulla on oikeus saada kaikki apu jota tarvitset! Pidäthän huolta itsestäsi! <3
Et ole yksin ja aina on toivoa. Paljon ihmisiä on myös parantunut syövästä ym. vaikka lääkärit eivät uskoneet. Jumalalle mikään ei ole mahdotonta!
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 07:20"]
Ap palaa. Toivoisin että lapseni ja minun sairauden oireet saataisiin kuriin. Lääkärit vähättelee. Neutologiselle sairaudelle löytyy lääkkeet, mutta ne on pidettävä tauolla aika-ajoin. Elämä yhtä oireiden kanssa taistelemista ja lääkärissä juoksemista. Työ on hankalan esimiehen takia vaikea sovittaa lääkärimenoihin. Vapaata ei saa, joten ysein on pakko perua aikoja joka viivästyttää seurantaa ja hankaloittaa oireita. Koko ajan saa sumplia aikoja. Lääkärikäynnit (lapsen) edellyttää molempien vanhempien läsnäoloa. Nytkin itkettää kun pitää taas sietää viikko pomon nälvimistä. Ap
[/quote]
Harmi kuulla mitä kaikkea joudut kestämään :( Täytyy kuitenkin sanoa, et oot tosi vahva, kun oot selvinnyt vaikeuksien keskellä ja jaksat taistella lapsesi ja itsesi puolesta.
Onko sulla mahdollisuutta jutella kenenkään kanssa asioista? Musta tuntuu, että voisi olla avuksi, jos saisit puhua jollekin raskaista asioista joita käyt läpi. Jos lähipiiristä ei löydy ketään, niin kannustaisin sua ottamaan yhteyttä työterveyshuoltoon tai terveyskeskukseen tai soittamaan vaikka mielenterveyseuran kriisipuhelimeen. Ei nekään tietenkään mitään patenttiratkaisuja heti tuo eikä ratkaise kaikkea, mutta ihan oman olon helpottamiseksi ja voimien palauttamiseksi. Oma henkinen hyvinvointi on asia, jota ei kannata jättää hoitamatta. Jokainen meistä voi uupua ja jos tilanne on ylivoimainen, kannattaa pyytää apua. Sanon tämän kokemuksesta.
Oot mun ajatuksissa, pidän sulle peukkuja että tilanne helpottuu.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 21:14"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 20:58"]
[/quote]
[/quote]
Ap palaa. Toivoisin että lapseni ja minun sairauden oireet saataisiin kuriin. Lääkärit vähättelee. Neutologiselle sairaudelle löytyy lääkkeet, mutta ne on pidettävä tauolla aika-ajoin.
Elämä yhtä oireiden kanssa taistelemista ja lääkärissä juoksemista. Työ on hankalan esimiehen takia vaikea sovittaa lääkärimenoihin. Vapaata ei saa, joten ysein on pakko perua aikoja joka viivästyttää seurantaa ja hankaloittaa oireita. Koko ajan saa sumplia aikoja. Lääkärikäynnit (lapsen) edellyttää molempien vanhempien läsnäoloa.
Nytkin itkettää kun pitää taas sietää viikko pomon nälvimistä.
Ap