Minkälaisen heippalapun kirjoittaisin tolle naapurilleni?
Kommentit (20)
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 22:49"]Huom. sinä nuori herra B-rapusta!
Kävit eilen vessassa hiljaisuuden päätyttyä klo 22.17.03 ja virtsaamisesi kesti (laadukkaalla) sekuntikellolla mitattuna kaikkiaan 18:52 sekuntia. Äänen voimakkuudesta päätellen suuntasit virtsasuihkun suoraan pöntön veteen, pinnistit tehostaaksesi suihkua ja suoritit toimenpiteen seisaaltasi. Ymmärrät varmasti että nämä kaikki seikat ovat omiaan lisäämään virtsaamisesta koituvia äänihaittoja. Tällainen meluvirtsaus ei ole soveliasta kerrostalossa, jossa on herkkäunisia vanhuksia, vuorotyöläisiä ja pieniä lapsia. Vuoraa pönttösi wc-paperilla ennen virtsausta ja käy riittävän usein päivän aikana virtsalla. Välttämällä juomista (erit. olut) illalla, vähennät myös öisen virtsaamisen tarvetta.
Yst.terv. naapurisi
[/quote]
Ja käsikakka! Tähän hienoon lappuun voisi liittää av-mammojen parhaat käsikakkavinkit.
Toivottavasti et oo mun naapuri. Missä kaupungissa ja kaupunginosassa asut?
Hei sinä yläkerran naapuri, joka olet paljon enemmän kuin naapuri :)
Pitäisikö lanseerata käsikusi? Käsikakan kaveriksi. Vaimentaisi lorinaa.
"Heippa, sinä heikon virtsarakon omaava naapurini. Hae seuraavasta avajaistarjouksesta ilmainen muoviämpäri sänkysi viereen ja kuse siihen, ettei koko talon tarvitse kuunnella holtitonta lorottamistasi."
Mitä jos tää naapuri pääsee töistä 21 ja on kotona kympiltä? Pakko on käydä kympin jälkeen. Tai vaikka keskellä yötä jos pääsee töistä 02. Muuta maalle huussin kera niin ei pisut haittaa.
Lorotellusi häiritsee minua. Olen ahdistunut.
Miksi pisu yöllä saapuu
Päivä yöksi kuitenkin jo kaatuu
Kaikki kuuntelee sun iltaista pisua
Koita jo ongelma ratkaista
Jätä ilta juomista vaille
Ja pääsee naapuritkin unten maille
Heippa yölorottelija,
Voisitko varata minulle ajan mielenterveystoimistoon, koska kuseskelusi äänet häiritsevät minua epänormaalin paljon.
t. naapurisi
Hei, olen näkijä ja tiedän, että haluaist kirjoittaa:
"Heippa naapuri, ajattelen sinua usein öisin, kun sormetan itseni uneen. Haluaisin, että tulisit luokseni ja sovittelisimme pissavehkeitämme sisäkkäin nii, että saisimme lapsen. Sitten voisimme pissiä öisin koko perhe, eikä minun elämäni olisi niin tyhjää, että kuuntelen talon ääniä ja ärsyynnyn. Tule jo rakas rakkonaapuri ja täytä elämäni ilolla."
Luuletko, että naapuri huvikseen, ja erityisesti sinun kiusaksesi, käy vessassa yöllä?
Onneksi et ole naapurini.
Pissataanko yhdessä? Saat mut kosteeks...kirjaimellisesti.
voisit kirjoittaa : Istu pytyllä tai jos seisot niin ohjaa suihku pöntön reunaan
Hei Pena, pissaa posliinia pitkin.
Huom. sinä nuori herra B-rapusta!
Kävit eilen vessassa hiljaisuuden päätyttyä klo 22.17.03 ja virtsaamisesi kesti (laadukkaalla) sekuntikellolla mitattuna kaikkiaan 18:52 sekuntia. Äänen voimakkuudesta päätellen suuntasit virtsasuihkun suoraan pöntön veteen, pinnistit tehostaaksesi suihkua ja suoritit toimenpiteen seisaaltasi. Ymmärrät varmasti että nämä kaikki seikat ovat omiaan lisäämään virtsaamisesta koituvia äänihaittoja. Tällainen meluvirtsaus ei ole soveliasta kerrostalossa, jossa on herkkäunisia vanhuksia, vuorotyöläisiä ja pieniä lapsia. Vuoraa pönttösi wc-paperilla ennen virtsausta ja käy riittävän usein päivän aikana virtsalla. Välttämällä juomista (erit. olut) illalla, vähennät myös öisen virtsaamisen tarvetta.
Yst.terv. naapurisi
Jätä kirjoittamatta. Naapurilla (ja sullakin) on oikeus käydä kusella milloin vain.
Heippa. Sä oot kiva
Etkä mikään sika.
Vessassakin käydä osaat
ja hienosti vessan vetää,
Mutta koska elämä minun niin tylsää on
Olen aloittanut jokailtaisen kuuntelutuokion
Olen alkanut kytätä naapureita
ja nyt etsin apureita
Etsin ihmisiä, jotka voisivat pitää melua yöllä
jotta voisin isännöitsijääkin muistaa työllä
Jospa vaikka kymmenen jälkeen pönttöön lorottelisit
ja sitten isännöitsijältä nuhteita odottelisit
Tehdäänkö tällainen kokeilu hauska
Näin häipyy kaikkien elämästä murhe ja tuska.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 22:34"]Lorotellusi häiritsee minua. Olen ahdistunut.
[/quote]