Miksi täällä AV:lla poikkeuksillesen moni on rokotevastainen ?
Kommentit (45)
Liikaa aikaa leikkiä oman elämänsä dosenttia.
Veikkaisin syyksi sitä, että AV-palstalla poikkeuksellisen moni on myös tyhmä, kouluttamaton, pelokas ja herkkäuskoinen. Sen vuoksi enää harvoin jaksan täällä käydä.
Tiltuja kaikki, saavat palkkaa siitä.
Päivänselvää, että nämä "vastustajat" on yksi tai pari eri henkilöä Pietarista, jotka yrittävät rapauttaa uskoa hallitukseen.
Täällä voi anonyymisti purkaa ajatuksiaan ja saada tukea. Kaikki ei ole niin mustavalkoista kuin luulisi.
Vierailija kirjoitti:
No, tämä palsta nyt ei varsinaisesti ole mitkään älykköjen kokoontumisajot...
Taidat juuri edustaa tätä vähemmän äö: ta edustavaa porukkaa :) Itse koen, että fiksummat täällä yrittää puhua rokotteiden puolesta ja no, ne muut ovat humpuuki" vaihtoehto" median vietävissä. Jos uskoo ennemmin jotain esim. mv lehden uutisia kun suomalaisten asiantuntijoiden, lääkäreiden mielipiteitä, niin on kyllä jollain osa alueella vajaa..
Vierailija kirjoitti:
Juu, samaa ihmetellyt. Täällä tuntuu niitä olevan vähintään satamäärin, ehkä jopa enemmän.
Riittää kolme sisukasta mt-potilasta antamaan kuvan että heitä olisi paljon. Samat pari ihmistä jaksaa vaan tuntikausia joka päivä raivotautia samaa asiaa.
Sama kaava toistuu päivittäin kymmenissä aloituksissa, ne oppii äkkiä tunnistamaan. Muka-keskustelevia vastauksia, joissa heti kymmeniä tykkäyksiä.
Vähemmistö pitää kovaa ääntä itsestään. Lisäksi kukaan asiallinen kirjoittaja ei jaksa enää oikaista jatkuvaa virheellistä spämmäystä, eikä jaksa edes avata aihetta sivuavia ketjuja. Ne on jo nähty.
Antaa näiden kriitikoiden melskata keskenään.
taas sai rokotevastainen oikeudenmukaisimman päätöksen hillumisestaan , tällä kertaa hammaslääkärissä kakaransa kanssa....
Vierailija kirjoitti:
Vähemmistö pitää kovaa ääntä itsestään. Lisäksi kukaan asiallinen kirjoittaja ei jaksa enää oikaista jatkuvaa virheellistä spämmäystä, eikä jaksa edes avata aihetta sivuavia ketjuja. Ne on jo nähty.
Antaa näiden kriitikoiden melskata keskenään.
Eikä niitä montaa edes ole, sama kirjoittaa kaikkiin ketjuihin sanatarkasti samat jutut ja vasta itselleen.
Ei ole. Ne muutamat vaan pitävät hirveästi meteliä. Suoltavat valtavasti tekstiä.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on melko suuri, tai ainakin äänekäs persuedustus.
Ääliö kommentti! Oon PS ja mulla on kolme rokotetta.
Hannu Janunen kirjoitti:
Itse en ainakaan ole rokotevastainen, vaikken koronarokotetta tulekaan ikinä ottamaan.
Oman elämänsä einstein.🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ääliö kommentti! Oon PS ja mulla on kolme rokotetta.
Täällä kanssa persu ja kaikki rokotteet:)) Taitaa nuo viheriät mennä rokotusten sijaan kan..piksella...
Pienellä syrjäytyneiden joukolla on aikaa mäyhätä.
En usko, että kauhean moni on rokotevastainen. Heti jos puhut vähänkään kriittiseen sävyyn koronarokotteesta sinut leimataan folioksi ja rokotevastaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
On persuedustus.
On umpimielinen jun tt i edustus
Palsta meni jo ajat sitten pilalle, va ja kit kimaal ai se t löysivät tämän. Itseasiassa netissä alkaa olla jokainen palsta mennyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole moni, mutta ne harvat ovat pakkomielteisen ahkeria.
Pieni äänekäs ryhmä. Suoli 24 palstalla on enemmän niiden kirjoitteluja. Kun katsoo rokotemääriä niin kolmatta on otettu nopeaan tahtiin. Siis kun vertaa kuinka ensimmäisen rokotteen luvut on jo junnanneet samoissa lukemissa.
1 rokote on annettu 4 244 737 kpl
2 rokote on annettu 4 097 564 kpl
3 rokote on annettu 2 488 414 kpl
Ekan rokotteen saajat alkaa olla vähissä, ne, ketkä sen on halunneet ottaa on sen jo saaneet, alle 12-ikäiset puuttuu tuosta.
2.rokotteen saaneet alkaa saavuttaa niitä ekan ottaneita ja 3. ottaa porukka sitämukaa kun se aikaväli 2.ja 3. välillä täyttyy.
Suomessa on /oli marrask. lopussa 5 549 599 asukasta ja niistä noin 674 000 kpl alle 12-ikäisiä
Kun tuosta pienen laskutoimituksen tekee, niin rokottamattomia on jotain 630 000 kpl, siihen sisältyy myös ne jotka ei voi sitä rokotusta syystä tai toisesta ottaa, joten näitä oikeasti rokotevastaisia /kulkutautimyönteisiä on varmaan puolet tuosta 630 000 määrästä, jollei vähemmänkin.
No kuka fiksu nyt julkisesti mainostaisi koronarokotevastaisuuttaan?