Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko reilua ja oikeudenmukaista?

Vierailija
07.06.2015 |

Joo ihan ensiksi: en mene minnekään demi.fihin, kysyn nyt täältä AIKUISTEN mielipidettä. Eli olen 15 vuotias. Meidän perheeseen hankittiin koira talvella. Itse en olisi halunnut, en ole mikään eläinihminen. Tai on ne kivoja mutta juuri kaiken sen vastuun vuoksi en itse tahtoisi lemmikkiä. Onko reilua, että minulle nakitetaan ikävät aamulenkit ja muutenkin koiran hoitoon liittyviä juttuja VAIKKA sanoin silloin olevani koiraa vastaan? Tietenkään en voi vanhempiani estää ottamasta lemmikkiä mutta ei sen hoito minulle mielestäni kuulu. Varsinkin kun aina MINÄ vien sateella ulos jne. Muuten kyllä teen kotitöistä osani, koira vaan on rasittava. :(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet alaikäinen ja olet vanhempiesi vastuulla. Käytännössä se ei ole oikein mutta et muutakaan voi. Nyt on kyse vanhempien solidaarisuudesta ja halusta olla kunnioittamatta sinua ja sinun toiveita.

Vierailija
2/4 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole oikein. Sinuna vain kieltäytyisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole oikein. Sinulla on oikeuksia, vaikka oletkin 'lapsi'. 

Vierailija
4/4 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulenkit kuuluu sille, joka koiran otti. Sinulla viattomalla on jo ihan tarpeeksi sietämistä koiran karvoissa, hajussa yms. Muussa paskassa mitä koira aiheuttaa.