krapulapanetus...
Mulla on aina krapulassa ihan kauhea kiima päällä...Nytkin odotan, että pääsen miehen kanssa hänen asunnolleen ja voidaan alkaa hommiin..Pillu on ihan turvoksissa ja märkä sekä nännit kovana..
Onko muilla ns. "Parasta" seksiä krapulassa?
Kommentit (6)
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:46"]Meillä on miehen kanssa sama juttu! Jos välillä tuntuu, että meinaa olla liian vähän toimintaa velkojen välissä niin eikun vaan lapset hoitoon ja kunnon känni sit seuraavana päivä kokonaan naintia!
Me like!
[/quote]
Vällyjen eikä velkojen
Mulla sama juttu. Krapulassa kun testot pikku hiljaa palailee normaaliksi niin nussin vaimoa 3 kertaa päivässä. Muuten on juurikaan, kerta/ viikko on ihan maksimi. Vaimo ei kiihota yhtään.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 17:21"]
Mulla sama juttu. Krapulassa kun testot pikku hiljaa palailee normaaliksi niin nussin vaimoa 3 kertaa päivässä. Muuten on juurikaan, kerta/ viikko on ihan maksimi. Vaimo ei kiihota yhtään.
[/quote]
Mahtaa olla väärä nainen kuvioissa, jossei se herätä kiihotusta.
Kukkahattu 17v
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 18:27"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 17:21"]
[/quote]
Mahtaa olla väärä nainen kuvioissa, jossei se herätä kiihotusta.
Kukkahattu 17v
[/quote] No shit Sherlock.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 23:22"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 18:27"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 17:21"] Mulla sama juttu. Krapulassa kun testot pikku hiljaa palailee normaaliksi niin nussin vaimoa 3 kertaa päivässä. Muuten on juurikaan, kerta/ viikko on ihan maksimi. Vaimo ei kiihota yhtään. [/quote] Mahtaa olla väärä nainen kuvioissa, jossei se herätä kiihotusta. Kukkahattu 17v [/quote] No shit Sherlock.
[/quote]
Jos oot toi sama, niin turhaan sä mulle terävää esität. Omapahan on häpees jos eukkos ei kiinnosta. Vinkkinä vaan että naisia on Suomessa enemmänki ku se sun epäseksikäs.
Kukkahattu 17v
Meillä on miehen kanssa sama juttu! Jos välillä tuntuu, että meinaa olla liian vähän toimintaa velkojen välissä niin eikun vaan lapset hoitoon ja kunnon känni sit seuraavana päivä kokonaan naintia!
Me like!