Pipari tatuoitu...
Mitä mieltä olette miehet jos naisen alapäässä on tatuointi ? Kiihottavaa vai riippuuko pillusta ?
Kommentit (13)
Tatuoinnit, paikasta riippumatta, ovat minulle "so not". Kiinnostus lopahtaa siihen paikkaan, sori vaan...
Riippuu täysin henkilöstä ja tatuoinnista. Jollekkin sopii, jollekkin ei ja paska tatska on paska kaikilla.
Kaikki tatuoidut ihmispellet on 100% aggressiivista vankilamateriaalia. Ei jatkoon, IKINÄ!
Niinpä miksi ei sitten tatuointia ... Joku pieni ei koko värkkiä peittävää
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 15:22"]
Kaikki tatuoidut ihmispellet on 100% aggressiivista vankilamateriaalia. Ei jatkoon, IKINÄ!
[/quote]
Viittaatko Sideshow Bobiin? Se on sarjakuvahahmo.
Kiihottaa, huiman rohkeaa ja sexyä ottaa pillun lähelle tatska....
Minulle kaikki tatuoinnit ovat turn off. Niistä sanotaan, että nykypäivänä ihan normaalia ja ei ole mitään stereotypiaa, mutta minulle niistä valitettavasti tulee mieleen vankila, aikuisviihde, estoton ja vastuuton elämäntapa, irtosuhteet ja runsas päihteiden käyttö. Se vie harttaisuuden ja tyttömäisyyden pois naisesta. Varsinkin isot kukka- ja perhosviritelmät mitkä ovat nuorilla naisilla nyt räjähdysmäisesti yleistyneet näkyvillä paikoilla ovat luontaantyöntäviä.
Ja kyllähän sen on kerrostalossakin huomannut, että tatuoidut/naamalävistetyt viettävät riehaskasta elämää ja eivät paljon naapureita ota huomioon.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 22:41"]Minulle kaikki tatuoinnit ovat turn off. Niistä sanotaan, että nykypäivänä ihan normaalia ja ei ole mitään stereotypiaa, mutta minulle niistä valitettavasti tulee mieleen vankila, aikuisviihde, estoton ja vastuuton elämäntapa, irtosuhteet ja runsas päihteiden käyttö. Se vie harttaisuuden ja tyttömäisyyden pois naisesta. Varsinkin isot kukka- ja perhosviritelmät mitkä ovat nuorilla naisilla nyt räjähdysmäisesti yleistyneet näkyvillä paikoilla ovat luontaantyöntäviä.
Ja kyllähän sen on kerrostalossakin huomannut, että tatuoidut/naamalävistetyt viettävät riehaskasta elämää ja eivät paljon naapureita ota huomioon.
[/quote]
Jokaisella on oikeus mielipiteeseensä ja hyvä niin. Tosi pahasti kuitenkin hyppäsi silmille tuo "herttainen ja tyttömäinen". Voi yökötys... Jos joku erehtyisi minua kutsumaan herttaiseksi ja tyttömäiseksi, en varmaan voisi muuta tehdä kuin nauraa:D
N32v
Ei lävistystä.. Pelkään et repeää naidessa
100-varma white trash -tyhjäpään merkki. Vain todelliset WT-jakorasiat ottavat alapäähänsä tatuoinnin.