Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun narsisti jättää.

Vierailija
07.06.2015 |

Eli olen seurustellut miehen kanssa jolla on hyvin paljon narsistisia piirteitä
. Syytin pitkään itseäni kaikesta, hänen pahasta olosta.. Olimme muuten onnellisia, kunnes miehen käytös muuttui rajusti. Lopuksi mies jätti aivan yllättäen. Millaisia kokemuksia teillä on siitä kun narsisti jättää?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole tyytyväinen, olet elossa.

Vierailija
2/8 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:34"]Ole tyytyväinen, olet elossa.
[/quote]
Henkisesti olen niin rikki, silpottu ihminen. Käyn jopa psykologin luona juttelemassa, mies onnistui litistämään itsetuntoni täysin. -Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:38"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:34"]Ole tyytyväinen, olet elossa.
[/quote]
Henkisesti olen niin rikki, silpottu ihminen. Käyn jopa psykologin luona juttelemassa, mies onnistui litistämään itsetuntoni täysin. -Ap
[/quote]

Ei se narsistiksi tee, vaikka mies on pienimunainen kusipää, joka onnistuu pilaamaan itsetuntosi

Vierailija
4/8 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun erosin narsistisesta miehestäni, siskoni sanoi "Muista, että tästä eteenpäin mikään ei voi mennä huonompaan suuntaan. Sä olet nyt vapaa tekemään mitä vaan." Samat sanat sanoisin sulle ap.

Vierailija
5/8 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä mies narsisti olo, valitettavasti
. Kumpa olisikin ollut vain kusipää. Mies on tehtyt paljon pahaa. Silti ikävöin. Miten maailman ihanin mies voi muuttua hirviöksi? Vieläkin olen koukussa häneen, koska syytän itseäni aivan kaikesta. -Ap

Vierailija
6/8 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:41"]Kun erosin narsistisesta miehestäni, siskoni sanoi "Muista, että tästä eteenpäin mikään ei voi mennä huonompaan suuntaan. Sä olet nyt vapaa tekemään mitä vaan." Samat sanat sanoisin sulle ap.
[/quote]
Kiitos <3 totta tuo on, tästä ei olo enään paskemmaksi voi muuttua. -Ap

Vierailija
7/8 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/8 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä uskonko. Ihmiset käyttää narsisti sanaa lähes poikkeuksetta väärin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme