Satakiloiset siskot -ohjelman Tammy Slaton tunnustaa: juo kahdeksan viinapulloa viikossa
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/cc1564a7-8189-4c06-9c04-e1f30c1…
siis hyi helvetti! Olen aina ihmetellyt, että kuka näille superlihaville sitä ruokaa ja viinaa oikein kuskaa ja mistä ne saavat rahaa ylensyömiseen. Kuka mahdollistaa tämän kaiken? Jenkeissä ei tunnetusti sosiaalipuoli jaa tuollaisia rahoja ja kun on päivänselvää, että nämä ihmiset eivät käy työssä. Eihän ne pääse edes sängystä ylös omin avuin. Artikkelissa puhutaan myös, että Tammyn fanit ovat huolissaan - siis kuka tällaisia "fanittaa"?
Kommentit (34)
Minä olen aito Tammyn fani, en siis vihaseuraaja. Tammy on rebel. Kaikki ympärillä vaan jatkuvasti läksyttää ja huono asenne on Tammyn keino kontrolloda, ainoa keino. Joku lekuri oli aidosti ystävällinen Tammylle ja Tammy yritti pidätellä mutta rupesi itkemään.
Noinkohan on vuoden lopussa enää elossa tällä menolla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei "fani" tarkoita enää samaa mitä ennen. Fani voi olla se, joka halveksuu ja kommentoi ikävästi. Parempi sana voisi olla "seuraaja".
Amyllä näkyy olevan faneja YT-kommenttien perusteella mutta Amy on päässyt elämässä eteenpäin, mm. lihavuusleikkaus ja odottaa nyt 2. lasta. Tammya kritisoidaan paljon hänen negatiivisen asenteensa vuoksi.
Otin vain kantaa tuohon huonosti soveltuvaan terminologiaan. Sama ilmiö näkyy monesti muulloinkin. Jos joku kommentoi julkkikselle jotain, niin mediassa pidetään automaattisesti "fanina". Fanin pitäis tarkoittaa sellaista, joka ihailee kohdettaan.
Mutta joo, Amyn ja Tammyn asennoituminen on
kyllä hyvin kaukana toisistaan, enkä ihmettele ollenkaan jos Amy saa positiivisempaa palautetta.
Se leikkii kuoleman kanssa. Joku päivä se kännipäisään sammuu ja uniapnean takia hengitys katkeaa, se on menoa sitten, ellei ennen sitä sisuskalut ehdi räjähtää ja maksa sanoo däng-däng!
Vierailija kirjoitti:
Miettikää, ton kokonen selvis koronasta hengissä, mut omassa tuttavapiirissä 34v hoikka ja perusterve mies kuoli koronaan.
Niin?
Eihän koronasta tiedetä mitään. Varsinkaan, kun perusterveeksi luullut eivät olekaan perusterveitä.. vaan saattaa olla vakaviakin synnynnäisiä ongelmia, joita ei ole huomattu.
Miksi tuollaista ohjelmaa saa kuvata? Epäeettistä on tehdä viihdettä tirkistelynhaluisille ihmisille toisen ihmisen kärsimyksistä.
Vierailija kirjoitti:
Se leikkii kuoleman kanssa. Joku päivä se kännipäisään sammuu ja uniapnean takia hengitys katkeaa, se on menoa sitten, ellei ennen sitä sisuskalut ehdi räjähtää ja maksa sanoo däng-däng!
Tammylla hengittäminen petti jo. On nykyään jossain hoitolaitoksessa ja trakeostomia tuubi (vai miksikä sitä suomeksi sanotaan?) jatkuvasti kaulassa kiinni. että saa happea.
Miksi Tammy ei saa hoitoa masennukseensa? Sehän on se syy miksi tuhoaa itseään. Jos on pahasti masentunut, ei siitä parane niin, että joku käskee syömään salaattia ja liikkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen aito Tammyn fani, en siis vihaseuraaja. Tammy on rebel. Kaikki ympärillä vaan jatkuvasti läksyttää ja huono asenne on Tammyn keino kontrolloda, ainoa keino. Joku lekuri oli aidosti ystävällinen Tammylle ja Tammy yritti pidätellä mutta rupesi itkemään.
Tarkoitan että mitä olen klippejä Youtubesta katsellut, joka kerta kun joku sarjassa avaa Tammylle suunsa, se on tuohtunut saarna. Vaikka se olisi käsikirjoitettuakin, niin saarnaajia riittää. Kun lekuri kerrankin lopetti saarnaamisen ja suhtautui Tammyyn oikeasti myötätuntoisesti, Tammylta pääsi itku.
Tammyn tapauksessa uskon, että perhe on koitunut hänen kohtalokseen, vaikka hyvää tarkoittavatkin. Tuollainen perheen hyysäys ja enablointi on passivoinut Tammyn lopullisesti. Jos Tammy olisi jätetty omilleen, olisi varmasti jossain vaiheessa hoksannut, että ei näin voi elää ja ryhdistäytynyt.
Tammy selvisi keuhkojen romahtamisesta ja lääkkeellisestä koomasta. On laihtunut sen jälkeen 100 lbs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitan että mitä olen klippejä Youtubesta katsellut, joka kerta kun joku sarjassa avaa Tammylle suunsa, se on tuohtunut saarna. Vaikka se olisi käsikirjoitettuakin, niin saarnaajia riittää. Kun lekuri kerrankin lopetti saarnaamisen ja suhtautui Tammyyn oikeasti myötätuntoisesti, Tammylta pääsi itku.
Mun mielestä taas suhtautuvat aivan käsittämättömän kiltisti ja kärsivällisesti Tammyyn, niin perheenjäsenet kuin terveydenhuollon henkilökuntakin...
Sairaalaan pakkohoitoon vuodeksi tuo ihminen ja pakkoliikuntaa samalla. Karmeaa elämää.
"lihosi" 289 kiloon. Voi Karoliina Simoinen, se on lihoi!
Asiaan: Tammyn "terapiakäynnit", joo, paljon terapia auttaa, jos vain tuppisuuna kiukkuisesti alta kulmien tuijottelee.
Alkoholi vain pahentaa masennusta. Toki Tammylla on myös vakava asenneongelma. Puhumattakaan yksinkertaisuudesta, näin kiltisti sanottuna.
Suomessa puhuisin sarjan katsojista "kauhistelijoina", itsessäni tämän tunnustan.