Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo raiskasi minut?

Mikke
01.02.2022 |

Olemme seksittömässä suhteessa (määritelmä: seksiä alle 10 kertaa vuodessa) ja meillä on yksi yhteinen lapsi (5 v.). Vaimo on puhunut toisesta lapsesta useita vuosia. Pikku veli tai sisko olisi toiselle kuulemma niin mukava ja kehittävä. Itsellä on edellisestä suhteesta useita lapsia, jotka ovat jo aikuisia ja omat voimat ja lapsenhoitohalut eivät kertakaikkiaan enää riitä. Olen sanonut tämän monta kertaa ja selkeästi, että en halua lisää lapsia. Olisi mukava tehdä tässä iässä (50+) elämällä jotain muutakin kuin hoitaa lapsia. Olen suunnitellut reissaamista, harrasteita jne. No vaimo tähän, että kyllä sisarus olisi todella tärkeä lapsellemme. Eli olemme puhuneet mutta emme keskustelleet asiasta.

En kuitenkaan ole käynyt sterilisaatiossa, koska se on mielestäni perheen yhteinen päätös. Vaimo lopetti ehkäisyn, mitä nyt ei juuri olla tarvittu, kun seksiä ei ole ollut. Hänelle hormonista on kuulemma vain haittaa ja muutkaan ehkäisykeinot eivät ole kuulemma sopivia. Satunnaiset seksit on hoidettu varmoilla päivillä tai siten, että ei olla viety loppuun asti. Vaimon mukaan on turha varoa, kun tällä iällä todennäköisyys on pieni (hän 40).

Herään aamulla yleensä aikaisemmin kuin muu perhe. Muutama viikko sitten vaimo tuli minun luokseni olkkariin ja alkoi hyväillä minua. Yllätyin, mutta samalla jäädyin. En miettinyt ehkäisyä ja tulin lopulta ihan täysiä sisään.

Vaimo nyt raskaana ja onnellinen, minä totaalisen ahdistunut enkä jaksa elää perhe-elämää. Onneksi on töitä että on jotain muutakin mietittävää.

Voiko miestä raiskata, onko minulle käynyt niin? Onko "jäätyminen" tietyllä hetkellä juuri tätä mitä minulle tapahtui? Miksi tuntuu nyt ihan helvetin pahalta, hävettää ahdistaa, vituttaa. Ei kiinnosta ultrat eikä muutkaan, en halua tavata ketään, haluan vajota maan alle.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tohon sanoisin,

Ex vaimon sukulainen jätti pillerit pois samanlaisessa tilanteessa ja tuli raskaaksi.

Tyhteen jäivät mutta sanomista tuli

Vierailija
2/32 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hoidatte ehkäisyn "varmoilla päivillä" vaikka kondomi on keksitty, vaimo tuli raskaaksi ja syytät häntä raiskauksesta?

Olen sikäli fatalisti että en usko juuri minkään olevan oma vika, mutta joskus kyllä on. Jos hän olisi tietämättäsi luopunut ehkäisystä niin voisit syyttää häntä.

Taas kerran KESKUSTELKAA, huutakaa ja tapelkaa jos ei muuten onnistu. Ehkä voit ottaa vähän etäisyyttä perhe-elämästä ja lastenhoidosta jos tuo on vaimon projekti eniveis, mutta tuskin ihan kauhean paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea noin pitkää avausta, mutta höpö höpö.

Vierailija
4/32 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimosi halusi lapsen, sinä et. Tiesitte toistenne mielipiteet. Siinä mielessä vaimosi on tehnyt väärin. Nyt sinulle jäi uusi valinta, erota vai ei.

Vierailija
5/32 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no sitäpähän voi sitten vaimo yksinään lapselleen aikanaan selitellä, että miksi on yh kun väkisin halusi lastit sisälle, vaikkei mies ollut lapsen hankinnan kannalla. Törkeä ämmä, ei voi muuta sanoa. Suorastaan vapaudenriistäjiä tällaiset naiset! Ja sinä ap, pistät nyt piuhat poikki ettei tule lisää elätettäviä.

N.33

Vierailija
6/32 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimosi halusi lapsen, sinä et. Tiesitte toistenne mielipiteet. Siinä mielessä vaimosi on tehnyt väärin. Nyt sinulle jäi uusi valinta, erota vai ei.

Siis harrastivat tahdonmukaista seksiä, ja mies "jäätyi", eli ei jostain syystä vetänyt ulos edes alkeellisena ehkäisytoimena.

Miten tämä on naisen vika?

Vierailija
7/32 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: mietin vain sitä kun usein sanotaan, että raiskauksessa nainen "jäätyy" eikä tee mitään. Sitten usein sanotaan, että ei naista ole raiskattu kun hän ei ole vastustellut. Onko tämä "jäätyminen" se mitä minulle tapahtui. Ei ehkä ihan mutta jotain samaa siinä on.

Vierailija
8/32 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikke kirjoitti:

Ap: mietin vain sitä kun usein sanotaan, että raiskauksessa nainen "jäätyy" eikä tee mitään. Sitten usein sanotaan, että ei naista ole raiskattu kun hän ei ole vastustellut. Onko tämä "jäätyminen" se mitä minulle tapahtui. Ei ehkä ihan mutta jotain samaa siinä on.

Ei kai nyt kukaan oman vaimonsa kanssa kauhusta jäädy.

Vierailija
9/32 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi elämä kevät

Vierailija
10/32 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi trollialoitukset ovat aina tolkuttoman pitkiä?

Vähän sama kuin valehtelijoilla, se vale esitetään järjettömän monisanaisesti ja monelta kantilta pohjustaen, kun totta puhuva esittää asian ytimekkäästi.

Vierailija
11/32 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä uskon että mies voi jäätyä siinä missä nainenkin. Tunteille ei voi mitään. Minäkin olen jäätynyt joskus enkä ole reagoinut tarpeeksi selvästi vaikka tilanne olisi mielestäni vaatinut. Olen nainen.

Vierailija
12/32 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksanut lukea noin pitkää avausta, mutta höpö höpö.

On vähän off topic, mutta vähissä on jaksamiset, jos ei tuon vertaa viitsi lukea. Hyvin tuttua nykyaikaa. Useimmiten artikkeleita esim ei edes viitsitä lukea , mutta mennään silti kommentoimaan . Ei voi, kuin ihmetellä.

Montakohan sekuntia olisi tuon ap:n lukemiseen mennyt. Ei monta .O tempora, o mores.

Vierailija
13/32 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikke kirjoitti:

Vaikea sanoa sinun puolestasi, kun en tuossa tilanteessa ollut enkä tiedä, mitä sinulle tapahtui. Mutta kyllähän se vähän siltä kuulostaa.

Vierailija
14/32 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortsu tai vasektomia. Ihmettelen miten on näin paljon pareja mitkä eivät puhu ehkäisystä.

Vierailija
15/32 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän jäi sellainen mielikuva, että seksittömyys liitossa johtuu miehestä itsestään. Ihme, ettei vaimo ole jo tehnyt oharia.

Vierailija
16/32 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain sinä voit tietää raiskasiko vaimosi sinut. Se, että seksin tulos on ei toivottu lapsi, ei tarkoita raiskausta. Mutta jos vaimosi harrasti seksiä sinun kanssasi vastoin tahtoaan, on se raiskaus. Toisaalta vaimo ei ehkä tajunnut, ettet halua seksiä.

Vierailija
17/32 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain sinä voit tietää raiskasiko vaimosi sinut. Se, että seksin tulos on ei toivottu lapsi, ei tarkoita raiskausta. Mutta jos vaimosi harrasti seksiä sinun kanssasi vastoin tahtoaan, on se raiskaus. Toisaalta vaimo ei ehkä tajunnut, ettet halua seksiä.

Jorj. Vastoin tahtoasi.

Vierailija
18/32 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂😂😂

Miestä ei voi raiskata.

Vierailija
19/32 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajanveto perustunee siihen että ilmaisitko haluttomuutesi seksiin. Vaikuttaa että et. Siksi ei tuota nyt raiskauksena voi pitää. Mutta kylläkin vakava keskustelun paikka. Jos rakastat vaimoasi, ei pitäisi olla ongelma.

Vierailija
20/32 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta vaimosi on tehnyt sinua kohtaan väärin, mutta ei hän välttämättä ole raiskannut sinua. Voi tietysti olla, että olet ollut mukana vastoin tahtoasi etkä halunnut seksiä, tai sitten voi olla että olit mukana hieman yllättyneenä tilanteesta ja nyt koet pahaa oloa ja ahdistusta koska vaimosi on raskaana toiveistasi huolimatta. Mieti asia näin: jos vaimosi ei olisi tullut raskaaksi, olisiko kyseessä edelleen raiskaus ja jotain, mikä vaivaisi sinua? Jos vastaus on kyllä, sitten sinut on raiskattu. Jos vastaus on ei, sitten kyse on vain tuosta raskaudesta. Hieman tuo teidän ehkäisypolitiikka vaan tuossa häiritsee, koska 40v nainen voi hyvin raskautua vielä ja varmat päivät ovat sellaiset "tulee jos on tullakseen" päivät jos ihan rehellisiä ollaan. Aikuisten pitäisi tästä olla tietoisia, varsinkin kun lapsia on jo tehty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi