Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo raiskasi minut?

Mikke
01.02.2022 |

Olemme seksittömässä suhteessa (määritelmä: seksiä alle 10 kertaa vuodessa) ja meillä on yksi yhteinen lapsi (5 v.). Vaimo on puhunut toisesta lapsesta useita vuosia. Pikku veli tai sisko olisi toiselle kuulemma niin mukava ja kehittävä. Itsellä on edellisestä suhteesta useita lapsia, jotka ovat jo aikuisia ja omat voimat ja lapsenhoitohalut eivät kertakaikkiaan enää riitä. Olen sanonut tämän monta kertaa ja selkeästi, että en halua lisää lapsia. Olisi mukava tehdä tässä iässä (50+) elämällä jotain muutakin kuin hoitaa lapsia. Olen suunnitellut reissaamista, harrasteita jne. No vaimo tähän, että kyllä sisarus olisi todella tärkeä lapsellemme. Eli olemme puhuneet mutta emme keskustelleet asiasta.

En kuitenkaan ole käynyt sterilisaatiossa, koska se on mielestäni perheen yhteinen päätös. Vaimo lopetti ehkäisyn, mitä nyt ei juuri olla tarvittu, kun seksiä ei ole ollut. Hänelle hormonista on kuulemma vain haittaa ja muutkaan ehkäisykeinot eivät ole kuulemma sopivia. Satunnaiset seksit on hoidettu varmoilla päivillä tai siten, että ei olla viety loppuun asti. Vaimon mukaan on turha varoa, kun tällä iällä todennäköisyys on pieni (hän 40).

Herään aamulla yleensä aikaisemmin kuin muu perhe. Muutama viikko sitten vaimo tuli minun luokseni olkkariin ja alkoi hyväillä minua. Yllätyin, mutta samalla jäädyin. En miettinyt ehkäisyä ja tulin lopulta ihan täysiä sisään.

Vaimo nyt raskaana ja onnellinen, minä totaalisen ahdistunut enkä jaksa elää perhe-elämää. Onneksi on töitä että on jotain muutakin mietittävää.

Voiko miestä raiskata, onko minulle käynyt niin? Onko "jäätyminen" tietyllä hetkellä juuri tätä mitä minulle tapahtui? Miksi tuntuu nyt ihan helvetin pahalta, hävettää ahdistaa, vituttaa. Ei kiinnosta ultrat eikä muutkaan, en halua tavata ketään, haluan vajota maan alle.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on tehnyt pitkän selityksen kaikkea liirum laarum mutta unohti kertoa mitä ko. hetkessä tapahtui. Sitten analysoimme täysin tietämättöminä tilannetta. Toinen väittää että ap oli siinä vastoin tahtoaan toinen että tahtoen. Turha riita kun ap ei itse kertonut.

Vierailija
22/32 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdistäydy hyvä mies ja lopeta uikutus! Hoida työt ja perhe ja ole onnellinen että sinulla on vaimo ja perhe. Moni vaihtaisi mielellään paikkaa kanssasi jotta saisi työn, perheen, vaimon ja noin kerran kuukaudessa seksiä. Reissata ehtii sitten eläkepäivillä. Ei viisikymppisen kuulu vielä haaveilla vapaa-ajasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu ihan siitä sanoitko vaimolle että et halua. Miehellä toki voi seisoa, vaikka se ei haluaisi, mutta outoa että laukeaa. Ei mulla ainakaan irtoa, jos ei haluta. Mutta tää haiskahtaa provolta.

Vierailija
24/32 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vaimo sitoi minut ja upotti seisokkini kakkoseensa.

En olisi välttämättä halunnut niin. Oliko raiskaus?

Vierailija
25/32 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimosi halusi lapsen, sinä et. Tiesitte toistenne mielipiteet. Siinä mielessä vaimosi on tehnyt väärin. Nyt sinulle jäi uusi valinta, erota vai ei.

Siis harrastivat tahdonmukaista seksiä, ja mies "jäätyi", eli ei jostain syystä vetänyt ulos edes alkeellisena ehkäisytoimena.

Miten tämä on naisen vika?

Aika hienoa uhrin syyllistämistä! Olisit nyt vaan pistänyt hanttiin jne.

Vierailija
26/32 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee AP rikosilmoitus. Kyllä ne viranomaiset sitten selvittää oliko raiskaus vai ei.

Vierailija
27/32 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma vaimo sitoi minut ja upotti seisokkini kakkoseensa.

En olisi välttämättä halunnut niin. Oliko raiskaus?

Ihan selvästi!

Vierailija
28/32 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No riippuu ihan siitä sanoitko vaimolle että et halua. Miehellä toki voi seisoa, vaikka se ei haluaisi, mutta outoa että laukeaa. Ei mulla ainakaan irtoa, jos ei haluta. Mutta tää haiskahtaa provolta.

Ei taritse sanoa, että ei halua. Pelkkä suostumuksen puute riittää raiskaukseen.

Vierailija
29/32 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä tosta. Minulle meinaa käydä samalla tapaa. Muija vonkasi että tehdään lapsi käytin aina kortsua. Mutta muija tuli raskaaksi. Vuosi syntymän jälkeen menin lapsen kanssa isyys testiin. Nega tuli. En kertonut muijalle mitään. Oli avio ehto että ennen avioliittoa oleva omaisuus ei jaeta. Muija halusi isomman asunnon. Löydettiin sopiva. Lähin käymään Ruotsia kalastamassa. Muija meni kirjoitta nimensä kauppakirjaan. Tulin kotiin muija sanoi mee kirjoitta nimesi hänki onswn tehnyt. Menin eroa hakemaan. Lähetin muijan lapsensa kanssa viikoksi äitinsä luokse sillä hän halusi kertoa äidilleen uudesta asunnosta. Tilasin muuttofirma muijan lähettyä viemään tavarat anoppilaan. Vaihdoin lukot ja hain eroa. Työtön yksinhuoltaja ja omakotitalon käsiraha. Kyllä minua nauratti.

Vierailija
30/32 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä raiskaus. Vaimo teki itselle samantyylisesti.

Vierailija
31/32 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😂😂😂😂

Miestä ei voi raiskata.

😂😂😂😂

Voi. Mutta naista ei voi raiskata.

Vierailija
32/32 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun selvästi aiheuttaa tulkintaeroa, niin kerro nyt, ap, mitä tuolla jäätymisellä tarkoitat!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän