Jos sinulla olisi tasan 1 miljoonaa..
Paljonko siitä olisit valmis käyttämään saadaksesi unelmiesi ulkonäön?
Kommentit (26)
En senttiäkään. Sijottaisin rahan siten, että tuloni kasvaisi tasaisesti. Kun rahaa olisi 5 miljoonaa, niin voisin hankkia PT:n, joka laittaisi minut kuntokuurille. Jos ihoa jäisi roikkumaan, niin korjauttaisin sen. Muuten olen tyytyväinen ulkonäkööni. Eli mitä tuohon menisi, max. 10 000e?
Mitä nyt kampaaja maksaa. Ja voisin palkata personal trainerin.
Sijoittaisin rahat muuhun. Vaikka kalliisiin huoriin. Voisin jonkun laserkorjauksen tehdä kasvoille ja hampaiden valkaisun. Olen muuten täydellinen.
Sijoittaisin varmaan 5 vuoden kuntosalikorttiin. Ei laiska kannata olla.
No jos tässä nyt haetaan sitä että tekisinkö jotain kauneusleikkauksia tai muita operaatioita niin en. Keksisin rahalle parempaakin käyttöä. Mutta kyllä kävisin ehkä kampaajalla, kasvohoidossa, jalkahoidossa, ostaisin salikortin, ottaisin ripsienpidennykset tms.
Ei mulla edes ole unelmieni ulkonäköä. Luomia olen poistattanut tarpeen mukaan ja luomien poistaminen kasvoista paransi ulkonäköä kyllä paljon, kun sai ne rumistukset pois.
Ehkä raaskisin käydä kasvohoidossa kosmetologilla, jos olisi noin paljon ylimääräistä rahaa. Nytkin olisi varaa, mutta en raaski käydä.
Mitä mulla olis miljoona? Kiviä, käpyjä vai mitä?
En yhtään.
Matkustaisin ympäri maailmaa ja saattaisin ostaa asunnon.
Kävisin varmaan useammin kestovärjäämässä ripset ja kulmat. Ei siihen nytkään raha ole esteenä vaan laiskuus. Poistaisin myös pari luomea naamasta, mutta eipä tuo nytkään paljon maksa tk:ssa. Ulkonäön suhteen siis miljoonan saaminen ei muuttaisi mitään. Ehkä ostaisin vähän kalliimpia vaatteita Halpa-Hallin sijaan.
Kampaajalle menisin ja kulmakarvat sais laittaa uuteen uskoon :)
En tiedä mutta jos ois miltsi tässä nyt niin ottaisin lapsen ja ostaisin meille paluuliput suomeen seuraavalla koneella. Alkaa nimittäin tää lomailu appiukon ja anopin kanssa riittää!!! Mieski saa saatana jäädä tänne! Anteeksi aiheen sivuutus. Saatana.
Silmäleikkaukseen tai millä nimellä se nyt kulkeekaan. Silmälasit ovat tiellä urheillessa, uidessa yms.
Lopuilla, mitä tuon leikkauksen jälkeen käteen jää, makselen opintolainaani pois
Kävisin varmaan yksityisillä ihotautulääkäreillä ja tarvittavissa hoidoissa niin monta kertaa, että ihoni saataisiin kuntoon. Ei tarvitsisi pohdiskella, että moneenkohan kertaa on varaa. Tuskin siihen tonnia enempää uppoisi. Lisäksi olisi kiva käydä laitattamassa kivat kynnet.
En yhtään, koska mikään raha ei riittäisi unelmien ulkonäköön. Turha siis yrittääkään.
Pt ois hyvä ja salijäsenyys, leikkauttaisin masusta ylimääräisen ihon ja satsaisin hoitotuotteisiin. Tuota ennen haluaisin oman talon perheelleni, auton ja lapsille säästöön, auttaisin myös rahavaikeuksissa olevaa äitiäni <3 matkustelu olisi mukavaa.
No ottaisin miljoonaa vasten lainaa toiseen miljoonaan ja perustaisin tekniikan alan yrityksen. Toi raha tosin riittää vaan protoiluun, mutta jos suunnitelemamme tuote onnistuu sen voi myydä jollekin muulle tuotettavaksi.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:07"]No ottaisin miljoonaa vasten lainaa toiseen miljoonaan ja perustaisin tekniikan alan yrityksen. Toi raha tosin riittää vaan protoiluun, mutta jos suunnitelemamme tuote onnistuu sen voi myydä jollekin muulle tuotettavaksi.
[/quote]
Niin ja ulkonäköön menisi rahaa vaan laserleikkaukseen, yrittämisen stressi laihduttaa paremmin kun yksikään PT.
Kampaaja joka toinen kuukausi,samoin kulmien nypintä.
Vaateneuvoja opastamaan selkeät perusvaatteet jotka toimisivat monissa tilaisuuksissa asusteita vaihtamalla.
Tällä hetkellä olen ulkonäkööni niin tyytyväinen, ettei suoraan ulkonäkööni menisi latiakaan. Palataan asiaan muutaman vuoden päästä.