minkä takia monesti käytetään ehkäisyä
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä miehet tee vasektomiaa.
Eivät tee koska se maksaa. Jos sen maksaisi joku muu, tämä maa vilisisi salvettuja ukkoja.
No eipä se nyt niin paljon maksa, että hinnasta olis kiinni. Luulisi, että jos lapset on jo tehty, niin kiinnostaisi. Jos on vakkarikumppani, vois panna ilman kortsua ilman pillereitä.
Vierailija kirjoitti:
Kyse on siitä kuka msksaa. Ei siitä minkä verran
Mitä ihmeen väliä sillä on, että kuka maksaa. Taidat olla joku ihme kustanuskyttä?
En ole. Nykyaikaan porukka ei tee mitään omilla kustannuksillaan. Likoille pitää valtion kustantaa töppöset ja pillerit. Maaseudulla yhteiskunta hoitaa pennut ja lehmät navettaan. Pääasia, ettei mikään maksa itselle mitään
Vierailija kirjoitti:
En ole. Nykyaikaan porukka ei tee mitään omilla kustannuksillaan. Likoille pitää valtion kustantaa töppöset ja pillerit. Maaseudulla yhteiskunta hoitaa pennut ja lehmät navettaan. Pääasia, ettei mikään maksa itselle mitään
Mitä sä oikein horiset? Jopa työtön pystyy säästämään muutaman satasen jos ei syystä tai toisesta pääse heti Suomen puolella vasektomiaan. Ehkäisyä käytetään muuhunkin kuin raskauden ehkäisyyn. Mulla kierukka auttoi rajuissa krampeissa. Päätin lopulta ITSE kustantaa oman sterilisaatiomatkan, koska sain kieltävän vastauksen täytettyäni 30.
Espanja/Turkki ottaa vastaan naispotilaita.
M43 kirjoitti:
Eiköhän se syy e-pillerien käytölle ole se että varsinkaan miehet eivät haluaisi kortsua käyttää ja naiset taas haluavat itse varmistaa ehkäisynsä. Pilleri on helpompi tapa kuin kierukat tai kapselit.
Eli miehet eivät halua käyttää ehkäisyä joka vaikuttaa negatiivisesti heidän seksuaalisuuteensa HETKEN aikaa mutta nainen käyttää sitten ehkäisyä joka vaikuttaa koko ajan hänen seksuaalisuuteensa negatiivisesti.... Hmm...
Vierailija kirjoitti:
M43 kirjoitti:
Eiköhän se syy e-pillerien käytölle ole se että varsinkaan miehet eivät haluaisi kortsua käyttää ja naiset taas haluavat itse varmistaa ehkäisynsä. Pilleri on helpompi tapa kuin kierukat tai kapselit.
Eli miehet eivät halua käyttää ehkäisyä joka vaikuttaa negatiivisesti heidän seksuaalisuuteensa HETKEN aikaa mutta nainen käyttää sitten ehkäisyä joka vaikuttaa koko ajan hänen seksuaalisuuteensa negatiivisesti.... Hmm...
Jos mä olisin mies kärsisin mielellään hetkellisestä nivuskivuista ja pistäisin spermat varastoon. Kierukka,e-pilleri.. Aiheuttavat pidempiaikaista tuskaa. Niin ja naisille ei tietenkään haluta myöntää sterilisaatiota.
Hyvin ootte aiheessa pysyneet :)
Moni käyttää pillereitä, koska niihin saa reseptin teininä ja niitä vaan jää käyttämään tottumuksesta ja helppouden vuoksi. Pillereitä myös määrätään pienellä kynnyksellä, ei teineille olla kierukkaa ehdottelemassa ensimmäisenä vaihtoehtona. Moni nainen on käyttänyt pillereitä koko ikänsä (tai useita vuosia kuitenkin) eikä tiedä, että halut muuttuisi jos ne jättäisi pois. Ja tosiaan aika moni käyttää niitä muuhun kuin ehkäisyyn, on niillä ihan lääketieteelliset käyttötarpeet myös. Lisäksi, osalle pillerit ei aiheuta ongelmia halujen tai mielialojen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä oikein horiset? Jopa työtön pystyy säästämään muutaman satasen jos ei syystä tai toisesta pääse heti Suomen puolella vasektomiaan. Ehkäisyä käytetään muuhunkin kuin raskauden ehkäisyyn. Mulla kierukka auttoi rajuissa krampeissa. Päätin lopulta ITSE kustantaa oman sterilisaatiomatkan, koska sain kieltävän vastauksen täytettyäni 30.
Espanja/Turkki ottaa vastaan naispotilaita.
Satu-setä taas muistelee olemattomia.
Ja hyvänen aika selvittäkää ensin mihin operaatioon meinaat mennä. Koskee myös naisten edullisia Turkin sterilisaatio matkoja.