Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaarille (alkavaa muistisairautta on jo) pakkomyyty jotain ystävänpäiväkortteja, samalla viety kukkarosta 50€ kun vaari etsi kuulolaitettaan

Vierailija
01.02.2022 |

Vaari oli jättänyt ilmeisesti kukkaronsa eteisen lipaston päälle kun oli mennyt etsimään kuulolaitettaan. Ei siis ilman sitä tiennyt mitä nämä "korttimyyjät" halusivat. Kaksi vaarin sanoin tummaa nuorta miestä tulivat ovelle juuri niihin aikoihin kun vaari odotti kotihoitajaa.

Tunkivat väkisin sisään, ja toinen alkoi esitellä jotain kansiota jossa oli kortteja. Vaari oli peloissaan ja halusi päästä miehistä eroon, ajatteli että häipyvät jos ostaa muutaman kortin. Ei kuitenkaan kuullut korttien hintaa ja lähti hakemaan kuulolaitettaan. 50€ kukkarosta hävinnyt ja nämä tyypit myös. Onko rikosilmoituksesta mitään hyötyä vai lähteekö poliisi edes selvittämään tuollaista?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun papalle myytiin uusi katto. Onneksi satuin olemaan käymässä kun eestin rekkareissa oleva paku tuli pihaan. Kehotin menemään Tarttoon takas, sillä olen papan edunvalvoja. Ei tarvinnu näyttää edes papereita. Ihme että tulivat, vaikka eivät olleet saaneet senttikään. Papan rahat on minun takana. Papan piilosta löytyi sopimus, hinta oli 16000 euroa. Katto oli pellitetty uusiksi neljä vuotta sitten hintaan 8000 euroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi