Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ette peitä suuta esim. hihalla, jos yskitte tai aivastatte maski naamalla?

Vierailija
01.02.2022 |

Olen nähnyt näitä tilanteita lukuisia mm. kaupassa ja bussissa. Henkilöllä on maski ja kun hän joko yskii tai aivastaa, hän yskii suoraan eteenpäin peittämässä suuta ollenkaan millään. Ennen maskisuositusta tällaista vapaata yskimistä ja ilmaan pärskimistä olisi pidetty todella moukkamaisena, mutta nytkö siitä on tullut normaalia ja hyväksyttävää?

Miten itse teet? Peitätkö suun, vai yskitkö ja aivasteletko maskin läpi ilmaan?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi laittaa kättä suun eteen? Etkö tajua, että just sitä varten se maski on, että se estää vesipisara-tartunteisia pöpöjä leviämästä? Mutta tosin, aerosolitse kulkevia pöpöjä/v.ruksia ei estä mikään maski, ei edes ffp2 tai 3.

Vierailija
2/5 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanos muuta. Yksi päivä kaupassa oli vielä pahempi tapaus. Hän otti maskin pois kun alkoi yskimään, eikä tietenkään mitään suun edessä. Ei voi kuin ihmetellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketko pöksyt alas kun menet p a s kalle?

Vierailija
4/5 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää aivastaa hihaan, koska sitten ne pärskeet tulevat takkiini. Mieluummin siis ilmaan, niin eivät jää itselleni. Onhan minulla maski, joten on ihan turvallista aivastaa ilmaan.

Vierailija
5/5 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu sulle. En mä vaatteisiini tai maskiin rupea yskimään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan