En halua olla työpaikalla korvaamaton!
Vesilasiin ei jää kuoppaa sormea poistaessa. Jos sairastuisin pitkäaikaisesti niin olisi raskasta murehtia pärjääkö muut siellä ilman mua, tietävätkö mitä tehdä ja olisiko tervehtymiseni silloin optimaalista? Ei.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
On hyvä olla tärkeä, muttei korvaamaton.
Samoin ajattelen. Pidetty työntekijä, mutta ei korvaamaton.
-aloittaja
Urankaan kannalta ei kannata olla korvaamaton. Eihän kotrvaamatonta voi ylentää/siirtää parempiin tehtäviin, hänhän on korvaamaton.
Usko pois, kyllä ne pärjää. Minä itse en ajattelisi sekunttiakaan tuollaista.
Eikä ne siellä duunipaikallakaan voivottele sen kummenpaa. Ne jakaa tehtävät tai hankkii sijaisen. Johdon tehtävä on miettiä pärjäämisestä, ei sinun.
Olin töissäni jonkun vuoden korvaamaton. Sitten heräsivät johtoportaassa kun jäin pitemmälle saisaslomalle.
Ei ollut koneelle varamiestä vaikka olin ehdotellut.
Vierailija kirjoitti:
Usko pois, kyllä ne pärjää. Minä itse en ajattelisi sekunttiakaan tuollaista.
Eikä ne siellä duunipaikallakaan voivottele sen kummenpaa. Ne jakaa tehtävät tai hankkii sijaisen. Johdon tehtävä on miettiä pärjäämisestä, ei sinun.
Näin ajattelen myös. -aloittaja
Meiltä töissä kuoli joulun alla yksi korvaamaton. Saman päivän aikana kun saatiin kuolinilmoitus, jaettiin korvaamattoman työt siksi aikaa, että saatiin palkattua uusi. Tämä uusi nuori mies olikin näppärä poika. Oppi korvaamattoman työt parissa viikossa täysin ja alkoi kyselemään lisätöitä kun kävi aika pitkäksi.
Tajuatteko, että kaikki näkee, että se on kiusaamista, jos alatte hokemaan työnsä hyvin hoitavasta, että hän pitää itseään korvaamattomana?
Joka vuosi kaikki korvaamattomat työntekijät pitävät reilun kuukauden lomaa.
On hyvä olla tärkeä, muttei korvaamaton.