Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten naisparit päättävät kumpi heistä raskautuu jos perheenlisäystä tavoitellaan

Vierailija
01.02.2022 |

?

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonompi kroppainen raskautuu, turha pilata hyvää vartaloa.

Vierailija
62/70 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjimmiltaanhan kysymys on siitä, että miksi heteromies ei halua pariutua jumalattoman kauniin, hoikan ja naisellisen transnaisen kanssa. No aivan kun sillä on munat. Koska näin on, on aivan totaalisen yhdentekevää miksi lesbot sitä ja tätä ja ovat sellaisia ja tällaisia. Seksuaalisuutta ei päätetä sen mukaan minkälaiset vaatteet vetää aamulla päälle tai minkälainen kampaus on. Lesbo nainen ei voi vaihtaa päittäin butch-lesboa mieheen vain siksi että heillä on samanlainen tyyli. Ja ihmiskunta nyt vain on kehitellyt jatkumon maskuliininen ja feminiininen joihin liitetään erilaisia kulttuurisidonnaisia ominaisuuksia. Lesbot voi käyttää koko skaalaa vapaasti kun taas heterot on enemmän oman lokeronsa vankeina. Miksi enemmän maskuliinisesta asteikon päästä viehättyvän lesbon pitäisi tunkea itsensä feminiiniseen muottiin väkipakolla että todistaisi jotain ihimsille joita kiinnostaa muiden asiat aivan liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lepakko-parissa on aina kuitenkin isäntä ja emäntä. Emäntä järkätään ns. siunattuun tilaan !

Onko noin? En todella tiedä, siksi kysyn.

Ei ole näin. On myös pareja, joissa on kaksi feminiinistä tai kaksi maskuliinista naista.

Ja myös heteropareissa näkee kaikenlaista, toisinaan nainen on jopa maskuliinisempi kuin miehensä. Ei siinäkään mitään miestä matkita vaan vain tykätään maskuliinisemmasta tyylistä.

Kalliossa kun kävelee miehillä on usein leveämpi lantio kuin naisilla 😀

No Kalliossa asuukin kaiken maailman hippiporukkkaa ja piipertäjää, sukupuolta on usein vaikea erottaa.

Vierailija
64/70 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kummalla on muumimuki

Vierailija
65/70 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi on halukkaampi keinosiemennykseen.

Hoituuko se labrassa vai muumimukilla? Ihan oikeasti, minä en tiedä, en ole miettinyt tuota aiemmin enkä ole lesbo.

Vierailija
66/70 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten parisuhteesta vieraantuneita ihmisiä tällä palstalla käy, kun se tuntuu niin vieraalta ajatukselta monille, että asioista voitaisiin päättää keskustelemalla?

Sitten täällä on jotain nyrkki puhuu -kommentteja, mikä tätä palstaa vaivaa?

Aloituksen kysymys on ihan asiallinen, mutta sitten tänne tulee vastaamaan ne jotka ei asiasta mitään tiedä, että "Se joka ei näytä mieheltä öhö öhö".

Ehkä nää omasta mielestään ovat hauskoja? Hei netissä joku kysyy lesboista, nyt äkkiä kirjoittamaan jotain tosi kulunutta läppää, mille Kakekin aina nauraa baarissa.

Vierailija
67/70 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivi, paperi, sakset toimii.

Aloituksena aivan järjetön, että olin tulossa vastaamaan kivi-paperi-sakset. Onneksi joku olikin ehtinyt jo. :D Kiitos.

Vierailija
68/70 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpi on halukkaampi keinosiemennykseen.

Hoituuko se labrassa vai muumimukilla? Ihan oikeasti, minä en tiedä, en ole miettinyt tuota aiemmin enkä ole lesbo.

Riippuu pariskunnasta ja siitä millaisen kuvion haluavat :)

Itse tunnen yhden labrassa tehdyn. Tunnen myös labrassa tehdyn heteroiden lapsen. Nämä on siis ne jotka on itse asioista kertoneet. Ei ole ollut mun asiani kysyä kaikilta tutuilta jotka ovat vauvauutisen kertoneet, että mites se tapahtuikaan. Eli en tiedä, mikä yleensä on kuvio kenelläkin.

Vierailija
69/70 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kivi, paperi, sakset toimii.

Aloituksena aivan järjetön, että olin tulossa vastaamaan kivi-paperi-sakset. Onneksi joku olikin ehtinyt jo. :D Kiitos.

Oho, itsekin olin juuri tulossa vastaamaan "KSP, varma tieto", kun niin ääliömäinen aloitus taas.

Vierailija
70/70 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesboilu on muoti-ilmiö. Niin oli aikanaan hippeilykin ja kuoli pois vuosikymmenien aikana. Seuraava muoti on "kolmen kesken jatkuvasti". Että silleen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän