Tää maailma alkaa käydä mulle liian monimutkaiseksi
Olisimpa syntynyt 1700 luvulle tai aiemmin, tuntuu että silloin olisin pärjännyt.
Nyt saa pelätä kaiken maailman viruksia, jopa tietokoneella.
Kommentit (15)
Sama seurantaohjelmia ja että menetät itsesi.
Vierailija kirjoitti:
Sama seurantaohjelmia ja että menetät itsesi.
Tosta en ymmärrä pätkääkään.
1700-luvulla pelkääminen oli tavallaan turhaa. Jos tuli kipeäksi, niin se oli laaki ja vainaa.
Vierailija kirjoitti:
1700-luvulla pelkääminen oli tavallaan turhaa. Jos tuli kipeäksi, niin se oli laaki ja vainaa.
Mutta eikös se ois parempi niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta eikös se ois parempi niin.
Se vähän riippuu...
Mikä estää sinua elämästä normaalisti? Minä ainakin elän ihan normaalisti, käyn töissä, kaupoissa, ystävien kanssa treffailemme ja muuta mukavaa ihan niin kuin ennenkin ja näin meinaamme tehdä tästä eteenpäinkin. Ei minulla ole aikaa pelätä mitään ja ajatella turhuuksia.
Ei se maailma silloinkaan ollut yksinkertainen. Ihmiset vain ymmärsivät ja tiesivät siitä huomattavasti vähemmän.
Ite oon aina toivonut, että oisinpa syntynyt 1950-luvulla. Ei ois paljon tarvinnut opiskella ja ois voinut vain kävellä töihin ja rakentaa palkalla hulppean omakotitalon alle kolmikymppisenä.
Ai haluat 1700-luvulle turvaan viruksilta? 😂
Voisi olla melkoinen pettymys.
Vierailija kirjoitti:
Niimpä.
Niinpä! Ken elää pelon kanssa,elämä vaikeaa.osanotot!
Vierailija kirjoitti:
Ja lähes kaikki sairaudet olivat tappavia. Hammassärkyynkin saattoi kuolla.
Jos olet nainen, niin nykyaika on parasta aikaa. Silloin 1700-luvulla ra iskaus oli hädin tuskin rikos. Itsetyydytyksestä, avioerosta tai lukemisesta saattoi joutua mielisairaalaan jne.
Noin kolmasosa ihmisistä on tutkimusten mukaan hukassa kehittyvän maailman kanssa.
Milloin tuli mielihoito suomalaisten metsiin.
Niimpä.