Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Istutko ennemmin maskittoman vai maskillisen viereen?

Vierailija
01.02.2022 |

Jos menet esim. suht täyteen bussiin tai johonkin muualle, jossa täytyy istua jonkun tuntemattoman viereen, istutko ennemmin maskittoman vai maskillisen viereen? Myös perustelut kiinnostaa, joten kirjoita edes muutama sana jos sopii.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsen ennemmin maskittoman vierustoverin, ihan vaan kohteliaisuudesta muita kohtaan. En siis käytä maskia.

Vierailija
2/27 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitan aina etsiä jonkun jolla on FFP2, niin kuin mullakin. Kuulun riskirymään enkä halua sairastua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskillisen, tietenkin!

Vierailija
4/27 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskilla ei ole väliä, mutta kartan niitä joilla on kumihanskat kädessä. Hirveitä hysteerikkoja.

Vierailija
5/27 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on ihan sama mitä tyylikeinoja käytät pukeutumisesi suhteen.

Vierailija
6/27 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole köyhä, niin menen mieluummin omalla autolla. En edes muista, koska olen viimeksi mennyt bussilla.

Vierailija
7/27 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maskilla ei ole väliä, mutta kartan niitä joilla on kumihanskat kädessä. Hirveitä hysteerikkoja.

Niin on ja niissä hanskoissa on kaikki ulostebakteerit ja virukset mitä on matkalla käsineisiin hinkattu.

Vierailija
8/27 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilannetta pitää katsoa vähän tarkemmin. Jos istun mihin istunkaan ja takana on vain maskittomia niin on ihan sama onko vieruskaverilla maski tai ei.

Vierailija
9/27 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin on ja niissä hanskoissa on kaikki ulostebakteerit ja virukset mitä on matkalla käsineisiin hinkattu.

Paljaissa käsissäkö niitä ei sitten ole?

Ei sillä, että ymmärtäisin hanskojen käyttäjiä, mutta pöljä kommentti.

Vierailija
10/27 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsen aina maskittoman, koska haluan 10 päivän palkallisen loman. Täällä päin tehdään vielä testejä ja määrätään sairastuneet eristykseen, jonka jälkeen tartuntatautipäiväraha rullaa vaikka olisi oireeton. 👍

Vierailija
11/27 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsen tietenkin maskittoman, sillä en ole pitänyt vaippanaamoja muutenkaan samalla tavalla ihmisinä enää pitkään aikaan.

Vierailija
12/27 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole köyhä, niin menen mieluummin omalla autolla. En edes muista, koska olen viimeksi mennyt bussilla.

Tämä. Olen mennyt bussilla viimeksi viihteelle ja hyppäsimme ystävän kanssa bussiin.

Vierailija
13/27 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harva kumihanskojen käyttäjä pesee pöpöjen saastuttamia hanskojaan.

Vierailija
14/27 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisuudesaa ei mitään väliä. Saan taudin jos olen sen saamassa.

Ainoa tilanne. Missä harkitsen asiaa on keski-ikäisen tai vanhemman naisen lähellä. Silloin valitsen maskittoman.

Vierailija
15/27 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskillisen. Todennäköisemmin huolehtii hygieniastaan paremmin eikä muut pöpöt (flunssa jne) tartu.

Vierailija
16/27 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ose on yksi ja sama onko vierustoverilla tai muilla rätti naamalla vai ei. Itse en käytä enkä odota sitä muiltakaan. En ole ottanut rokotuksia.

Vierailija
17/27 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei väliä. Mulla on sytostaattilääkitys menossa ja käytän sen vuoksi ffp3-hengityssuojainta. Voin siis istua bussissa maskillisen tai maskittoman viereen. 

Vierailija
18/27 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni desinfioi kumihanskoja?

Vierailija
19/27 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei väliä. Mulla on sytostaattilääkitys menossa ja käytän sen vuoksi ffp3-hengityssuojainta. Voin siis istua bussissa maskillisen tai maskittoman viereen. 

Käytätkö myös suojalaseja? Koronahan voi tarttua myös silmien limakalvojen välityksellä.

Vierailija
20/27 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä julkisia koska niissä kulkee maskittomia urpåja.