Tyttären silikonit
Av-mammat, miltä teistä tuntuisi jos tyttärenne ottaisi silikoni-implantit?
Kommentit (18)
Jos tyttärellä olisi jotkut A-B kupin rusinat, niin silikonit olisi enemmän kun tarpeeseen.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 13:29"]Herranjestas, mitä se kenellekään kuuluu. Ottaa tai on ottamatta, hänen kehonsa. Tosiasiassa vain harva muutenkaan toitottaa implanteistaan maailmalle.
[/quote]
Olen samaa mieltä.
Minulla on pienet rinnat (samoin kuin äidilläni), eikä hän ole koskaan kasvattanut minua ulkonäkökeskeiseksi - päin vastoin. Minun toiveeni isommista rinnoista ei ole millään tavalla kiinni äidistäni tai hänen arvomaailmastaan. Minä vaan haluaisin vähän isommat ja ryhdikkäämmät, en tällaisia a-kupin, vuoden imettäneitä nahkapussukoita.
Ei äiti pidä tatuoinneistanikaan (pienet ja kaikki piilotettavissa vaatteilla, ei näy ulkopuolisille juuri koskaan pl. bikiniasu), mutta ei hän niistä mitään sano. Minun valintani.
Meillä äiti kävi laittamassa ensin ja itse jäin tosi pieni tissiseksi ja kärsin siitä niin kävin itsekkin.Molemmilla sopusuhtasen kokoset niin ei niitä itse edes meinaa muistaa tuntuu olevan muille naisille paljon suurempi ongelma kun itselle.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 11:04"]
Riippuu vähän . Vanhimmalla tyttärellä todella pienet rinnat, mutta on niihin tyytyväinen. Jos muodostuisi ongelmaksi, pitäis miettiä asiaa.
[/quote]No jos vaan vähän riippuu, niin ei silloin tarvii.
Mitä miettisin äidistä, joka ei olisi tukena oletettavasti kuitenkin aikuisen tyttären valinnassa. Mielipiteitä saa olla, mutta päätös on tytön. Mulla mielipiteitä herättää nämä tyrkky ja bimbo sekä stripparikommentit. Noinko ajattelisitte omasta tyttärestänne? Ihanaa tukevaa kasvatusta. Ei ihme, että lapsen itsetunto niin romuna että haekitsee silareita
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 13:36"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 13:29"]Herranjestas, mitä se kenellekään kuuluu. Ottaa tai on ottamatta, hänen kehonsa. Tosiasiassa vain harva muutenkaan toitottaa implanteistaan maailmalle.
[/quote]
Olen samaa mieltä.
Minulla on pienet rinnat (samoin kuin äidilläni), eikä hän ole koskaan kasvattanut minua ulkonäkökeskeiseksi - päin vastoin. Minun toiveeni isommista rinnoista ei ole millään tavalla kiinni äidistäni tai hänen arvomaailmastaan. Minä vaan haluaisin vähän isommat ja ryhdikkäämmät, en tällaisia a-kupin, vuoden imettäneitä nahkapussukoita.
Ei äiti pidä tatuoinneistanikaan (pienet ja kaikki piilotettavissa vaatteilla, ei näy ulkopuolisille juuri koskaan pl. bikiniasu), mutta ei hän niistä mitään sano. Minun valintani.
[/quote]
Sama täällä. Ei hänkään mun tatuoinneista tai naoakorusta tykkää.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:16"]Mitä miettisin äidistä, joka ei olisi tukena oletettavasti kuitenkin aikuisen tyttären valinnassa. Mielipiteitä saa olla, mutta päätös on tytön. Mulla mielipiteitä herättää nämä tyrkky ja bimbo sekä stripparikommentit. Noinko ajattelisitte omasta tyttärestänne? Ihanaa tukevaa kasvatusta. Ei ihme, että lapsen itsetunto niin romuna että haekitsee silareita
[/quote]
Just näin. Kumma kun ehdoton rakkaus ja arvostus on näköjään jollain mammoilla kiinni siitä, että tytär jakaa saman arvomaailman kuin äiti ja tekee elämässä samanlaiset valinnat.
Typerältä, lapselliselta, tyrkyltä.. En katsoisi hyvällä ellei kyseessä olisi oikeasti tarpeellinen toimenpide terveyden tai mielenterveyden kannalta.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 10:52"]Av-mammat, miltä teistä tuntuisi jos tyttärenne ottaisi silikoni-implantit?
[/quote]
Häpeäisin silmät päästä ja sanoisin, että mene strippibaariin töihin lutka!
Riippuu vähän . Vanhimmalla tyttärellä todella pienet rinnat, mutta on niihin tyytyväinen. Jos muodostuisi ongelmaksi, pitäis miettiä asiaa.
Kyllä mä olisin surullinen ja pettynyt itseeni, että kasvatin tyttäreni pinnalliseksi bimboksi.
Entä jos hän tekisi jotain muuta johon sisältyy riskejä, kuten autoilisi, matkustaisi lentokoneella tai kuluttaisi enemmän kuin olisi hiilijalanjäljen kannalta aivan pakko?
Hyväksyisittekö sitten jos olisi oikrasti mitättömät rinnat (esim 70A) ja ottaisi juuri sen verran että olisi B/C kupit?
Jokaisen oma asia. Jos jonkun mielestä silikonien perusteella voi päätellä jotain naisen arvomaailmasta, niin saa kyllä olla itse aika yksinkertainen (kuten eräs kommentoija yllä). Mulla on silikonit eikä mama niitä kommentoinut vaikka tiedän ettei niistä tykkääkään. :)
Herranjestas, mitä se kenellekään kuuluu. Ottaa tai on ottamatta, hänen kehonsa. Tosiasiassa vain harva muutenkaan toitottaa implanteistaan maailmalle.