Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko suomessa enää normaaleja ihmisiä vai onko kaikki paneskelevia

Vierailija
07.06.2015 |

Pupujusseja jotka tekee lapsia kymmenelle eri miehelle, juo joka viikonloppuna hirveesti viinaa, kiroilee ku merimiehet ja pettää vaimojaan joka poikien reissulla???

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 09:08"]

Pupujusseja jotka tekee lapsia kymmenelle eri miehelle, juo joka viikonloppuna hirveesti viinaa, kiroilee ku merimiehet ja pettää vaimojaan joka poikien reissulla???

[/quote]

Juu. Olen seitsemättä kertaa raskaana. Tuli vähän juotua liikaa ja naapurin Pera pökkäsi poikien illassa peräsuoleen. Eli taidan insinöörin synnyttää. Tämmöisiä me miehet ollaan. 

Vierailija
2/6 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta taas tuntuu, että täältä löytyy liikaa jeesustelijoita? Onko sitä välimaastoa edes olemassa?! (Muutakuin mä)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lassukat ovat sellaisia normaaleja.

Vierailija
4/6 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tällaista tämä meno on, ja tuet ja sossuturva pitää tätä yllä. Yleensä kun tuppaa esim. nämä tusinan kakaran huoltajat olemaan kotosalla tukien varassa. Isätkin visusti työttömiä tai muuten kyvyttömiä, minkä vuoksi elatuskin tulee Kelalta. Suomi nousuun.

Ja jos "normaaliudesta" puhutaan, niin voipi miettiä näitä painoaan 24/7 sairaalloisesti vartioivia ankkahuulia ja pallotissejä. Eipä mitään, jos itsekseen harrastais, mutta kun lehdet on täynnä tätä roskaa, samoin kuin telkkuohjelmat.

Outo ryhmä sitten vielä nämä väkisin varattuja miehiä jahtaavat "kakkoset", jotka viis veisaavat, vaikka pienet lapset jäis isättömiksi, ja perhe kodittomaksi. (Ja joo joo, miehessä vika, kun panee, horoilla täysi oikeus rikkoa perhe).

Oisko tuo terve järki hukkunut jonnekin pöllyteltyjen lakanoiden uumeniin, ryypätessä ja "vahinkovauvoja" touhutessa?

Vierailija
5/6 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mä en tunne yhtään tuollaisia ihmisiä?Itse olen toki yksinhuoltaja, mutta kunnollinen sellainen.

Vierailija
6/6 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 09:38"]

Miksi mä en tunne yhtään tuollaisia ihmisiä?Itse olen toki yksinhuoltaja, mutta kunnollinen sellainen.

[/quote]

Satuitko katsomaan "Teiniäidit" ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä