Mun mies on hirvee kusipää!
Hirvee loisimaan mun rahoilla. Juo ihan liikaa ja jatkuvasti. Väkivaltanen ollu joskus aikoinaan ja voi vittu nyt taas! Aikuinen idiootti! Miks täytyy pilata koko vitun toisten ja oma elämä! En voi muuta sanoa ku et en olis jaksanu ruveta ettii itelle ja lapsille uutta asuntoa mut ei voi mitään muuta! Esikoisellakin pitäis koulu alkaa syksyllä ja tältä alueelta ei löydy vuokra-asuntoja. Miten mahtaa käydä koulun kanssa. Voi elämä minkä paskan taas järjestit kusipää mieheni. Mä niin vihaan sua. Ja et ees tajuu hävetä käytöstäsi! Mikä sairas kusipää.
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 01:06"]Ja silti valitsit sen ja pysyt sen kanssa ja lapsen teit myös? Oisko peiliin katsomista?
[/quote]
Niimpä. Näin pääsi käymään. Mut jossittelu ei nyt oikein lämmitä tai saa asioita muuksi kuin ne nyt on. :( valitettavasti. Ja mulla on sen hullun kanssa kolme lasta joista nuorin alle 2kk. Et sekin vielä. Oon ihan liian väsyny yövalvomisista et jaksaisin käydä tällästä vielä läpi.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 01:13"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 01:06"]Ja silti valitsit sen ja pysyt sen kanssa ja lapsen teit myös? Oisko peiliin katsomista?
[/quote]
Niimpä. Näin pääsi käymään. Mut jossittelu ei nyt oikein lämmitä tai saa asioita muuksi kuin ne nyt on. :( valitettavasti. Ja mulla on sen hullun kanssa kolme lasta joista nuorin alle 2kk. Et sekin vielä. Oon ihan liian väsyny yövalvomisista et jaksaisin käydä tällästä vielä läpi.
[/quote]
Mitä jos itsesäälin sijaan hankit oman asunnon ja muutat ja haet eron. Sen jälkeen asiat helpottuu
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 01:13"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 01:06"]Ja silti valitsit sen ja pysyt sen kanssa ja lapsen teit myös? Oisko peiliin katsomista?
[/quote]
[/quote]
Häh... eihän 9 kk vatsassa ollut vauva voi muuttua 2 kk vanhaksi...
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 01:16"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 01:13"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 01:06"]Ja silti valitsit sen ja pysyt sen kanssa ja lapsen teit myös? Oisko peiliin katsomista?
[/quote]
[/quote]
Mitä jos itsesäälin sijaan hankit oman asunnon ja muutat ja haet eron. Sen jälkeen asiat helpottuu
[/quote]
No niinhän mä aion tehdä. Ei vaan mitään tietoa mistä miten ja millä helvetillä maksan vuokran. Ja kyllä mä oon surullinen ku näin kävi eikä siin oo minusta mitään väärää.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 01:17"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 01:13"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 01:06"]Ja silti valitsit sen ja pysyt sen kanssa ja lapsen teit myös? Oisko peiliin katsomista?
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Mitä? Nyt en tajua? T.ap
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 01:20"]Kai sinä ap. teet töitä? Jos töissä et käy, olet Suomen etuoikeutetuinta väestönosaa.
Vihaan elättää ihmisiä, jotka vain nussivat pentuja ja loisivat kotona kelarahoilla.
[/quote]
Juup on kyllä työ mut oon nyt äippälomalla. Et loisin siis tämän ajan juu mut muuten oon aina töitä tehny.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 01:21"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 01:17"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 01:13"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 01:06"]Ja silti valitsit sen ja pysyt sen kanssa ja lapsen teit myös? Oisko peiliin katsomista?
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Mitä? Nyt en tajua? T.ap
[/quote]
En minäkään. Siis odotat kolmatta, uskoisin..
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 01:23"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 01:21"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 01:17"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 01:13"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 01:06"]Ja silti valitsit sen ja pysyt sen kanssa ja lapsen teit myös? Oisko peiliin katsomista?
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Mitä? Nyt en tajua? T.ap
[/quote]
En minäkään. Siis odotat kolmatta, uskoisin..
[/quote]
siis miks kuvittelet et oon raskaana? Mulla alle 2kk ikäinen vauva kotona ja kaksi vanhempaa lasta.
Tervetuloa kerhoon! Mun mies petti kun olin raskaana. Ja vieläkään en ole saanut itsestäni irti lähteä vaikka arki tuon kuvotuksen kanssa on yhtä helvettiä..
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 01:34"]Tervetuloa kerhoon! Mun mies petti kun olin raskaana. Ja vieläkään en ole saanut itsestäni irti lähteä vaikka arki tuon kuvotuksen kanssa on yhtä helvettiä..
[/quote]
Voi ei. Otan osaa. Aa tää on nii helvettiä!
Munkin mies on täysi narsisti kusipää, vihaan sitä ja itseäni, mutta en saa jätettyä sitä, kun ei ole paikkaa minne mennä. Kavereita ei ole ja vanhemmat kuolleet. Stadin asuntoihin kauhea jono ja muuhun ei ole varaa.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 01:26"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 01:23"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 01:21"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 01:17"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 01:13"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 01:06"]Ja silti valitsit sen ja pysyt sen kanssa ja lapsen teit myös? Oisko peiliin katsomista? [/quote] Niimpä. Näin pääsi käymään. Mut jossittelu ei nyt oikein lämmitä tai saa asioita muuksi kuin ne nyt on. :( valitettavasti. Ja mulla on sen hullun kanssa kolme lasta joista nuorin alle 2kk. Et sekin vielä. Oon ihan liian väsyny yövalvomisista et jaksaisin käydä tällästä vielä läpi. [/quote] Häh... eihän 9 kk vatsassa ollut vauva voi muuttua 2 kk vanhaksi... [/quote] Mitä? Nyt en tajua? T.ap [/quote] En minäkään. Siis odotat kolmatta, uskoisin..
[/quote]
Nyt pitää jo ohiksena kysyä, että kuinka sekaisin sä olet? Etkö nyt helvetti sisäistä lukemaasi vai mikä mättää? Ihan selkeästi kaikki on selitetty ap:n puolelta. Lue uudestaan, niin ehkä vihdoin ymmärrät, EHKÄ?!?
[/quote]
En
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 01:56"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 01:26"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 01:23"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 01:21"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 01:17"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 01:13"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 01:06"]Ja silti valitsit sen ja pysyt sen kanssa ja lapsen teit myös? Oisko peiliin katsomista? [/quote] Niimpä. Näin pääsi käymään. Mut jossittelu ei nyt oikein lämmitä tai saa asioita muuksi kuin ne nyt on. :( valitettavasti. Ja mulla on sen hullun kanssa kolme lasta joista nuorin alle 2kk. Et sekin vielä. Oon ihan liian väsyny yövalvomisista et jaksaisin käydä tällästä vielä läpi. [/quote] Häh... eihän 9 kk vatsassa ollut vauva voi muuttua 2 kk vanhaksi... [/quote] Mitä? Nyt en tajua? T.ap [/quote] En minäkään. Siis odotat kolmatta, uskoisin..
[/quote]
Nyt pitää jo ohiksena kysyä, että kuinka sekaisin sä olet? Etkö nyt helvetti sisäistä lukemaasi vai mikä mättää? Ihan selkeästi kaikki on selitetty ap:n puolelta. Lue uudestaan, niin ehkä vihdoin ymmärrät, EHKÄ?!?
[/quote]
En
[/quote]
Vauva on syntyessään 9 kk vanha
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 01:57"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 01:56"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 01:26"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 01:23"]
[/quote]
[/quote]
En
[/quote]
[/quote]
Nyt oot kyllä hakoteillä mammaseni.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 05:42"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 01:57"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 01:56"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 01:26"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 01:23"]
[/quote]
[/quote]
En
[/quote]
[/quote]
Nyt oot kyllä hakoteillä mammaseni.
[/quote]
En ole. Alkaako ihmisyys syntymästä?
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 01:55"]Munkin mies on täysi narsisti kusipää, vihaan sitä ja itseäni, mutta en saa jätettyä sitä, kun ei ole paikkaa minne mennä. Kavereita ei ole ja vanhemmat kuolleet. Stadin asuntoihin kauhea jono ja muuhun ei ole varaa.
[/quote]
Sen varaan se on ehkä laskenutkin ettet pysty jättämään. Sellasia matskut on.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 01:13"]
Niimpä. Näin pääsi käymään.
[/quote]Kumma juttu, kun minun elämässäni tuollaiset asiat eivät "pääse käymään", vaan ne ovat seurausta omista harkituista valinnoistani.
Olisikohan jokin elämänhallintakurssi sinulle nyt paikallaan?
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 09:19"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 01:55"]Munkin mies on täysi narsisti kusipää, vihaan sitä ja itseäni, mutta en saa jätettyä sitä, kun ei ole paikkaa minne mennä. Kavereita ei ole ja vanhemmat kuolleet. Stadin asuntoihin kauhea jono ja muuhun ei ole varaa.
[/quote]
Sen varaan se on ehkä laskenutkin ettet pysty jättämään. Sellasia matskut on.
[/quote]
Siis narskut piti kirjoittamani..
Älä murehdi esikoisen koulua. Vuokraat asunnon mistä saat ja lapsi aloittaa lähimmässä koulussa. Tärkeintä että lähdet lasten kanssa, niin turvaat myös lapselle koulun käynnin kun kotona kaikki hyvin.
Ja silti valitsit sen ja pysyt sen kanssa ja lapsen teit myös? Oisko peiliin katsomista?