Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Postin kotiinkuljetus. Miten tämä on mahdollista olla näin p%%kaa?

Vierailija
31.01.2022 |

Tuijotin omaposti-appiani silmä kovana, kun oli kotiinkuljetus tulossa tänä iltana. Siinä luki selkokielellä että paketti olisi 5 minuutin kuluttua kotonani, ja kartassa näkyi että ovat ihan kulman takana. Siinä luki jopa että "jos on ongelmia, kuljettaja soittaa sinulle numeroon XXXX (minun numero)." Myös ovikoodi oli laitettu tuohon vielä jopa erikseen kun siinä on nykyään kenttä sitä varten.

5 minuuttia myöhemmin pamahtaa vain ruudulle, että "kotiinkuljetus ei onnistunut, saat pian tiedon paketin uudesta toimintatavasta".

Siitä mitä hemmettiä?

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellämainittu ketju osoittaa että elämmekin Banaanivaltiossa!

Vierailija
62/67 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postista yhtä huono kokemus kuin muillakin, kun yhtä pakettia piti jäljittää viikko. Lopuksi se tuotiin perjantaina klo 16, monien kiukkuisten kyselyjen ja viestien jälkeen.

Työpaikalle on tuotu tavaraa ja postista kokemus on se, että ei ilmoiteta etukäteen. Ovella vaan koputellaan, mutta jos putiikki on kiinni eikä ole mitään tietoa tulevasta lähetyksestä, ei käydä edes katsomassa, kuka siellä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Meille kävi sama. Kuljettaja kävi pihassa ja jätti postilaatikkoon lapun, että vastaanottajaa ei muka tavoitettu ja paketti on noudettavissa Postin toimipisteestä. Nähtiin ikkunasta.

Soitin Postin asiakaspalveluun, ja sama tyyppi joutui tuomaan paketin uudella reissulla."

Täsmälleen sama, erittäin ikävä kokemus.

Soitin myös perään.

Sama kuljettaja lopulta toi etukäteen kotiinkuljetus-maksetun lähetykseni uudelleen ,

sättien samalla minua kiukkkuisena äyskien, kuinka muka "oli soittanut ovikelloa mutta kun ei avata".

Itse asiassa totuus oli, että juoksin Postiauton perässä, minkä kuljettaja kaahasi huolettomana tiehensä jätettyään "paketti on noudettavissa toimipisteestä"-lapun postiluukusta.

Vierailija
64/67 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö postin tampiot ymmärrä, että moni ottaa kotiinkuljetuksen siksi ettei ole mahdollista hakea pakettia itse?

Vierailija
65/67 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sekään kovin hauskaa ole että kirjepostin tuominen Helsingistä Tampereelle kestää säännönmukaisesti viikon (7vrk).

Vierailija
66/67 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tapahtui ihme. Eilen klo 13 noin 200 km päässä lähetetty paksu kirje eli pieni paketti kolahti postiluukustani kirjepostin mukana klo 12.

Vierailija
67/67 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Saapumisilmoitusta ei tullut postilaatikkoon!

Posti väitti lähettäneensä tekstarin,

soitin Elisalle joka todisti ,

mitään viestiä ei koskaan ollut lähetetty!"

Miten tämä voi olla mahdollista ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi