Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Postin kotiinkuljetus. Miten tämä on mahdollista olla näin p%%kaa?

Vierailija
31.01.2022 |

Tuijotin omaposti-appiani silmä kovana, kun oli kotiinkuljetus tulossa tänä iltana. Siinä luki selkokielellä että paketti olisi 5 minuutin kuluttua kotonani, ja kartassa näkyi että ovat ihan kulman takana. Siinä luki jopa että "jos on ongelmia, kuljettaja soittaa sinulle numeroon XXXX (minun numero)." Myös ovikoodi oli laitettu tuohon vielä jopa erikseen kun siinä on nykyään kenttä sitä varten.

5 minuuttia myöhemmin pamahtaa vain ruudulle, että "kotiinkuljetus ei onnistunut, saat pian tiedon paketin uudesta toimintatavasta".

Siitä mitä hemmettiä?

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskoisi että Postin maamio on nyt riisuttu!

Kohta pihaan voi ajaa mustat autot!

Vierailija
42/67 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohta pihaan voi ajaa mustat autot!

Vastaavan ministerin kuuluisi erota länsimaisessa demokratiassa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi käyttää Postia, kun on toimiviakin kuljetusfirmoja?

Vierailija
44/67 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postin duunareiden aikataulu on niin tiukka, ettei ole aikaa viedä pakettia perille.

Vierailija
45/67 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kyllä tullu aina kuten pitääkin ne Pistin kotiinkuljetukset, joissa ennalta Omapostissa on voinut valita toimituskellonajan. Tilaan paljon, eikä yhtään hutia ole tullut.

Mutta niissä kotiinkuljetuksissa, joissa ennalta ei voi valita haluamaansa kellonaikaa eikä ole kerrottu minä päivänä tulee, niin pieleen menee, tulee milloin sattuu, ja jos ei ehdi juoksemaan eteiseen sekunnissa painamaan ovisummeria, niin kusi häipyy ja vie paketin jonnekin noudettavaksi. Uudelleen eivät yritä toimittaa.

Vierailija
46/67 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan kun aikoinaan tiputettiin vielä näitä "Vastaanottajaa ei tavoitettu blaa blaa" lappuja postiluukusta, olin saraslomalla kotona ja odotin lähetystä. Kuulin ovelta rapinaa, kurkkasin ovisilmistä ja tempaisin oven auki "moiii, sulla on varmaan mun paketti?" Tyypillä meni pasmat sekaisin  ja änkytti ettei nyt kyllä ole.. Eli tuli ovelleni ILMAN lähetystäni ja aikoi jättää lapun, ettei minua muka tavoitettu! Tuolloin tajusin miten posti ku settaa :(

Itse vastaavassa tilanteessa sanoin, että tulen autoon mukaan enkä poistu ennen kuin pakettini on haettu JA tuotu kotiin. Aikansa soiteltuaan poju sai jonkun tuomaan sen paketin.

Vierailija
47/67 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saapumisilmoitusta ei tullut postilaatikkoon!Posti väitti lähettäneensä tekstarin,soitin Elisalle joka todisti ,mitään viestiä ei koskaan ollut lähetetty!

Vierailija
48/67 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä toimii? Ups ei ainakaan edes yritä tuoda pakettia.

Vierailija
49/67 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin on toiminut postin kotiinkuljetus. Budbee on tehnyt pari virhettä, mutta heitäkin edelleen käytän. Posti on vaan toiminut paremmin ja tuo paketit aikaisempaan vuorokaudenaikaan. Tilaan kotiinkuljetuksella tavaraa viikottain.

Vierailija
50/67 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä toimii? Ups ei ainakaan edes yritä tuoda pakettia.

Matkahuolto ja Schenker omalla kohdallani tuoneet paketin 100% varmuudella sovitusti. En muista olenko muita käyttänyt. 

Vierailija
51/67 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saapumisilmoitusta ei tullut postilaatikkoon!Posti väitti lähettäneensä tekstarin,soitin Elisalle joka todisti ,mitään viestiä ei koskaan ollut lähetetty!

Onkohan itse Postin johto tietoinen näistä veijareistaan?

Vierailija
52/67 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla Posti on toiminut parhaiten, ei koskaan ongelmia, vaikka tilaan usein kotiin nettikaupoista. Budbee ollut toiseksi paras, joskus yllättäen hetkeä ennen siirtäneet sovitun toimituksen seuraavalle päivälle. Dhl ja postnord kokeiltu kerran, oli ongelmia, mutta säätämällä paketit lopulta tuli. Ups surkein, en koskaan saanut pakettiani.

Vierailija
53/67 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki toimii kansainvälisillä toimitusfirmoilla kunne joutuu meidän Postin käsiin mikä onkin se heikoin lenkki!

Epäselvyydet näissä edellämainituissa johtavat välittömiin potkuihin!

Vierailija
54/67 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki toimii kansainvälisillä toimitusfirmoilla kunne joutuu meidän Postin käsiin mikä onkin se heikoin lenkki!

Epäselvyydet näissä edellämainituissa johtavat välittömiin potkuihin!

Maailmanlaajuiset toimitusfirmat aivan kohta tietävät että Suomi Postiin ei voi luottaa ja sen tietää jo Suomen poliisikin!

Vierailija
55/67 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kyllä tullu aina kuten pitääkin ne Pistin kotiinkuljetukset, joissa ennalta Omapostissa on voinut valita toimituskellonajan. Tilaan paljon, eikä yhtään hutia ole tullut.

Mutta niissä kotiinkuljetuksissa, joissa ennalta ei voi valita haluamaansa kellonaikaa eikä ole kerrottu minä päivänä tulee, niin pieleen menee, tulee milloin sattuu, ja jos ei ehdi juoksemaan eteiseen sekunnissa painamaan ovisummeria, niin kusi häipyy ja vie paketin jonnekin noudettavaksi. Uudelleen eivät yritä toimittaa.

🤣🤣🤣 kusi häipyy 🤣🤣🤣

Vierailija
56/67 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Budbee se vihonviimeinen on. Valitsin että jättää ovelle (rivitalo), kun en ollut kotona ja miehellä etäpäivä palavereineen. Niin voi vitalis sentään, se m o h a m m e d oli soittanut vimmatusti ovikelloa. Mies ei tietenkään voinut avata. Sitten alkoi minun puhelimeni kilkattaa. En ehtinyt vastata. Hetken päästä taas soi ja taas se pisti puhelun poikki lähes samantien.

Paketin sain, joten sinänsä sujui, heh. Palautetta tästä annoin.

Matkahuolto on ainoa, josta ei ole mitään kritisoitavaa.

Vierailija
57/67 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntia ennen tulee ilmoitus, tai mitä vain muita väitteitä, niin se voi olla 15 min. tai vastaavaa. Muuta ei tarvitsekaan tietää. Voi olla poiskuljetus. Sama systeemi kuin muuttofirmoilla, että mm. herättävä ajoissa.

Vierailija
58/67 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

UPS on pahin - kaikki muut sentään joskus osuvat ovelle asti.

Vierailija
59/67 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo luovuttanut lähettifirmojen kotiintoimitusten kanssa. Pyrin aina tilaamaan tai ohjaamaan lähellä olevaan noutopisteeseen - näihin vielä toimitus toimii ilman sekoilua.

Viimeisin kotitoimituskokemus oli sellainen jossa 3 paria kenkiä sisältänyt lähetys oli leikattu auki, 1 pari pöllitty ja paketti teipattu takaisin kiinni.

Kyllå vituttaa tuhlata aikaa tällaisten perseilyiden selvittelyyn.

Vierailija
60/67 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

UPS on pahin - kaikki muut sentään joskus osuvat ovelle asti.

Odotin kerran pientä pakettia UPSin kautta. Seurasin kulkua netissä. Yhtäkkiä ilmaantui teksti, että lähetys on jätetty postiluukusta. Ei ollut. Soitin konttorille, jonka kautta sain yhteyden kuljettajaan. Hän oli jättänyt sen saman kadun varrella olevan toisen talon samannumeroiseen huoneistoon. Kukaan ei ollut avannut ovea, joten hän tipautti kuoren luukusta. Kysyin, eikö hän huomannut, että ovessa ei lukenut minun nimeäni. "Joo, mutta ajattelin, että asut siellä." Hän kysyi vielä, josko itse voisin käydä noutamassa lähetyksen sieltä väärästä osoitteesta. No en voinut. Lopulta hän sen sitten minulle toimitti. Muutoin UPS on aina toiminut hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi