Miehet, pelkäättekö kaunista/ älykästä/ menestyvää naista?
Kommentit (15)
En, jos nainen oikeasti on kaunis, älykäs ja menestyvä. Vaan kun moni vain kuvittelee olevansa edellämainittuja ja se on vastenmielistä.
Pelko on väärä termi. Itse en edes yritä tuollaisia naisia koska realistina tiedän että tasoni ei riittäisi.
Mielelläni ottaisin tuollaisen naisen mutta naiset noudattava tasoteoriaa niin millintarkasti että ei ole toivoa.
En. Ne vaan tuntuvat pelkäävän minua.
En. Pelkään lentämistä, fasismia ja karhuja.
Pelko lienee väärä sana.
Kokemuksen osoittamalla tasollani vaan realistisesti ajatellen ei ole mahdollisuuksia.
En pelkää, en vaan ole tutustunut tällaiseen henkilöön. En kyllä myöskään yrittäisi koska tiedostan olevani ulkonäöllisesti joku 7-7.5 joten liian iso ero. Nyt jo käynyt tuuri nykyisen kumppanin kohdalla.
En pelkää, mutta fiksuna valitsen toki lähestymisen kohteen paremmin.
Mielummin huippuälykäs (150+) kuin tyypillinen menestynyt älykkäänä itseään pitävä nainen, joka luulee itsestään liikoja, mikä varmasti näkyy miessuhteissa. Älyykkyys on iso plussa, mutta harvempi nainen riittävän älykäs, että osaisi sen kantaa terveellä tavalla nyky-yhteiskunnassa.
Työkaverien joukossa kyllä näkee pariskuntia, joissa mies alkaa heittäytyy ilkeäksi, hankalaksi ja joskus ihan väkivaltaiseksikin kun vaimo alkaa yhtäkkiä menestyä itseä paremmin. Ryhtyvät pikkuvauvoiksi, joita vaimon pitäisi paijata ja hoitaa 24/7 sen sijasta, että tekisi niitä töitä, joista perheet tuloista jo huomattavasti isompi osa muodostuu. Ja nimenomaan niin, että aikaisemmin ovat olleet ihan ok, muutos tulee juuri siinä, missä vaimo alkaa menestyä itseä paremmin.
Enemmän tuntuu, että naiset pelkää miehen kouluttamattomuutta ja menestymättömyyttä.
En pelkää. Minulla on hyvännäköinen akateemisesti koulutettu ja minua parikertaa paremmin tienaava vaimo. hyvin menee.
Siskot ja äitikin lukeutuu noihin älykkäisiin ja menestyneisiin ja ei ne kyllä pelota :D
Ei ne pelkää, sitä kauheammin yrittävät. Siis saahan sitä yrittää, vähän niinku me naisetkin itseään parempaa.