Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt tarvitsen apua !

Vierailija
06.06.2015 |

Helvetti soikoon, kerroin täs vastikään pomolle jääväni pian äitiyslomalle, ja idioottina sanoin ihan väärin lasketunajan. Tarkoitan, etten ole sanonut mitään tarkkaa aikaa, vaan kuukauden myöhemmin kuin oikeasti juttu on.
Pitääkö korjata tilanne vai tarvitseeko pomoni jonkun todistuksen siitä että jään pois, esim kelalta?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on yhtään asialliset välit pomosi kanssa, voisit palata asiaan maanantaina ja sanoa, että erehdyksessä ilmoitit väärän lasketun ajan. Että oikea ajankohta on se ja se. 

Vierailija
2/12 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Mietinkin tässä vain että mikä olisi hyvä syy että miksi sanoin väärin, muu kuin ajattelemattomuus. Eli pomo tulee tietämään kumminkin lasketun aikani jossain vaiheessa?
Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano jossain yhteydessä aika uudestaan niin ehkä pomo luulee itse kuulleensa tai muistaneensa väärin. Vaikkapa muistutat häntä asiasta...

Vierailija
4/12 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin.. Asia alko vaivaamaan kun hän käski ilmoittaa virallisen äitiyspäivä ajan jossain vaiheessa.. Se alkaa muutenkin oudosti keskellä viikkoa.. Vai olisiko typerää sanoa että laskettua aikaa on muutettu kolmannen ultran yhteydessä?
Helvetti kun aina keitän ajattelemattomuudella itelle sopat aikaan.
Ap

Vierailija
5/12 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano suoraa vaan että muistit väärin ja sanot oikean ajan :) ei aina voi muistaa ja välillä jokainen puhuu vähän höpöjä!

Vierailija
6/12 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt tuotakin vaihtoehtoa 6, mutta hän pitää minua varmaan enemmän tyhmänä jos sanoisin unohtaneeni lasketun ajan :"D.
Ap

Vierailija
7/12 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin pomosi saa tietää mitään, joten päätä itse kerrotko

Vierailija
8/12 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset vaan sano, että erehdyksissäsi sanoit ajan väärin. Olet hajamielinen. Tai kysyt, että milloin sä sanoitkaan lasketun ajan olevan ja sanoitkohan vahingossa väärin. Ei siinä ole mitään ihmeellistä.

Vierailija
9/12 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko näin??
Ap

Vierailija
10/12 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

S

Vierailija
11/12 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, pelkään vain että tulee noottia sen takia kun kerroin hiukan myöhässä asiasta enkä tasan 2 kk ennen mammalomaa :-(
Ap

Vierailija
12/12 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis valehtelit ja nyt mietit, että jäätkö kiinni siitä?