Lapseni kuoli tasan vuosi sitten
Kävin viemässä tänään leluauton haudalle. Olen kuunnellut koko päivän tätä kappaletta, ja tuntuu, että pystyn olemaan vielä joskus onnellinen.
Kommentit (148)
Otan osaa suruusi ja toivon perheellesi voimia <3
Menee vielä aikaa mutta kyllä.. Joskus olet vielä onnellinen. The sun will come out tomorrow!
Voimia! Uskon, että elämäsi tulee muuttumaan paremmaksi ja raastava ikävä muuttuu vähitellen kauniiksi kaipuuksi. Muistan sinua iltarukouksessani.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 22:15"]Kiitos osanotoista!
[/quote]
Tsemppiä! Helpottaa ajan kanssa! Itekkin rakastan tota kappaletta!
Voimia Jeesukselta, Hän on Herra!
Ajattelin ensin että jollain on todella kieroutunut huumorintaju kun voi tehdä tuollaisen pila-aloituksen kun katsoin sen ensimmäisen videon alun.
Mutta aloitus olikin aito ja olet todella suuren surun joutunut kokemaan.
Voimia ja muistot eivät koskaan kuole - surukin hellittää ajan myötä vaikka ikävä olisikin ikuinen. Tulet vielä iloitsemaan ja olemaan onnellinen..
Otan hirveästi osaa! Kyllä se aurinko vielä paistaa.
Otan osaa. Onpa hyvä kuulla, että tuntuu, että selviät. Voimia, rohkeutta ja rakkautta elämääsi. Halaus ❤
Lämpimiä ajatuksia sulle, sydäntä raastaa jo ajatuskin.. Taisi olla jo vanhempi lapsi?
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 22:20"]Voimia sulle! Tiedän tunteen, mun piti viedä koira piikille pari kuukautta sitten. :(
[/quote]
Nyt vertaat lapsen kuolemaa eläimen kuolemaan.
Täällä mä itken, kuinka ihania ihmisiä täällä palstalla on. En olis uskonut.
Minkä ikäisen ja mitä tapahtui? Otan osaa!
Otan osaa suruunne, ap. Tuli kyyneleet silmiin kun luin aloitustasi. Voimia teille, jonain päivänä olette jälleen yhdessä.