Kehtaisitteko kertoa tuttavillenne, että kirjoittelette tänne?
Kommentit (12)
Juu, ei. Nolottaa jo kun mies tietää.
laittelen linkkejä näihin ketjuihin huoletta
Just kerroin kälylle, joka lukee miehensä kanssa tätä palstaa parin metrin päässä :D
Minä ja kaverini olemme tehneet niin paljon nolompiakin juttuja, että eipä tänne palstalle kirjoittelu ole siihen nähden mitään :) Eli todellakin kehtaisin. Enkä muutenkaan kyllä ymmärrä mitä noloa tänne kirjoittelussa muka on.
Kyllä kyllä! Jotkut paheksuvat ja pitävät "nolona", silloin selitän, että täältähän oppii elämän ongelmia, paljon vertaistukea, hauskoja trolleja ja muuten vain aivan parasta viihdettä kun on tylsää. En ymmärrä miksi joku pitää nolona, herranjestas keskustelupalsta tämä on! Muutama ihminen on sitten itsekkin myöntänyt käyvänsä täällä ensin kun itse olen avautunut asiasta.
N22
Tuttaville kyllä, mutten vanhemmilleni.
En ole kertonut kenellekään, mutta kerran olin pöljänä sorkkinut tuota Facebookin suositteli -kohtaa ja joku ihan idiootti keskustelu meni sitten fb-sivuilleni. Keskustelu taisi muuten olla se tamponin narujen koru -juttu. Aika nopeasti sen sieltä pois otin, mutta vahinko oli jo tapahtunut. Sen jälkeen en ole koskaan ollut kirjautuneen Facebookiin sisään.
Juu, olen linkannut facebookin juttuja täältä
Ei tässä ole mitään hävettävää, miksi olisi? Tosin en "tuttavilleni" yleensäkään kerro päivän ruoan koostumusta wc:n puolella, viimeisiä seksiseikkailuja, vierailtuja nettisivuja...
Mikäs tässä? Täällä on kiva jakaa omia kokemuksiaan.
En IKINÄ.