Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

uusi harrastus aikuiselle?

Vierailija
06.06.2015 |

Kaipaan jotain uutta harrastusta, plussaa, jos sen parista löytyisi uusia ystäviäkin. Ei liikunnallisia, niitä jo on. Muuten nautin lukemisesta, ulkoilusta, metsässä liikkumisesta, mutta nämä kaikki ovat "yksinäisiä" harrastuksia ja nyt kaipaan jotain sellaista, jossa voisin kohdata muita ihmisiä. Antakaa ideoita!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ehdotettu kansalaisopistoa ja Marttoja. Kansalaisopistosta tulee hyvän päivän tuttuja Marttoihin tunnen olevani liian osaamaton. Vapaahetoista pelastustyötä, mutta tutkittuani jäin siihen käsitykseen, että vapepa ei ota suoraan yksityishenkilöitä, vaan järjestöjä. Kansalaisopistotkit ovat vain 8 kk vuodesta. Joku harrastus, vaikka lukupiiri? Itseäni kiinnostaisi kesäteatteri, mutta asuinpaikkakunnallani ei harrastelijoille sellaista ole ja toisaalta en osaa laulaa yhtään. Kävisikö sinulle? Kalastus on aika sosiaalinen harrastus, mies tavannut tosi paljon uusia tuttuja. Oma juttuni se ei kuitenkaan ole ja siellä on 95 % harrastaijsta miehiä. 

Vierailija
2/3 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita ideoistasi! Lukupiiriä olen itsekin miettinyt, teatterijuttuihin olen vääränlainen enkä tiedä, miten ja missä kalastusta voisi täällä harrastaa. Ja mieluummin sellainen juttu, missä olis naisseuraa. Tuo martta-ajatus alkoi kunnostaa, täyty vissin ottaa selvää. Mut siis pitääkö siellä sitten kovasti jo kaikkea osata? Pelastusjutut liippaa liian läheltä omaa työtä, sitä en halua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratsastus?