Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oi itku Novan aamuja.

Vierailija
06.06.2015 |

Mä haluaisn kuunnella Mattia radiosta, mutta kun siellä on se nariseva naikkonen, niin en vaan voi. :/

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelisin Mattia ja Tuomasta, jotka tuntuvat juttelevan kaikessa rauhassa omiaan ilman käsikirjoitusta. Mutta kun siellä on se hemmetin Minna Kuukka, jonka ääni on väsähtänyt ja joka pitää kiinni jostain hemmetin suunnitelmasta, joka ei kiinnosta ketään. Parhaat aamut on yhteistä rupatusta, kuin kaverit kahvikupin äärellä eikä mitään "tänään on päätetty puhua tästä, joten ei puhuta tuosta". Ja se Minnan ääni on oikeasti sellainen, että pakko vaihtaa kanavaa.

Vierailija
2/12 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en taas voi kuunnella suomipoppia kun siellä on niin ällöt juontajat ja teinien jutut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voicella on kanssa jotain ihme pöljiä aamussa. Ei hajua nimistä.

Vierailija
4/12 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaajo on kyllä paras :D

Vierailija
5/12 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

korporaatio on vaan paras

Vierailija
6/12 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle oikeesti riittäisi että aamuradioissa olisi vaan jatkuvalla syötöllä musiikkia. Ei kiinnosta kuunnella muka-hauskoja juttuja ja juontajien tyhmiä mielipiteitä, alkaa vaan ärsyttää.

Vierailija
7/12 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 22:23"]

Jaajo on kyllä paras :D

[/quote]

Nojaa. Sille kyllä aina sattuu ja tapahtuu.

Vierailija
8/12 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 22:21"]Voicella on kanssa jotain ihme pöljiä aamussa. Ei hajua nimistä.
[/quote]
eikö siellä ole noora hautakangas ja se ylex entinen aamupoika.

ennen iltapäivissä oli noora ja lauri kottonen,tykkäsin niitä kuunnella,mutta sitten nooran tilalle tuli se aamun backman mikä on ihan perseestä.

Vierailija
9/12 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 21:38"]

Mä haluaisn kuunnella Mattia radiosta, mutta kun siellä on se nariseva naikkonen, niin en vaan voi. :/

[/quote]

Mä niin komppaan tätä. Kuukan voisi lähettää pitkälle lomalle.

Vierailija
10/12 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen aamuisin töihin ajaessani Aamulypysä. Ite en tykkää siitä Annista. Nauraa kihertää vain niille miesten jutuille ja välillä heittää jotain ihme kommenttia sekaan. En ymmärrä miksi se on siinä.

Vierailija
11/12 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne Tuomas Enbuske on kadonnut Novalta?

Vierailija
12/12 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musiikkia voisi aamulla kuunnella, mutta ei niiden muka viisaita pölinöitä kun vielä kuvittelevat olevansa jotain suosittuja sekä kaikkia kiinnostaisi juuri heidän omat jutut. Ei ne ole luotu ihmistä varten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi