Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Scandal vai Good wife?

Vierailija
06.06.2015 |

Nyt on Täydelliset naiset tuijotettu ja Mad menkin alkaa lähestyä loppuaan.Pitäisi keksiä joku uusi koukuttava sarja mitä iltaisin jakson tai pari katselisi.Oletteko katsellut otsikossa mainittuja voitteko suositella?Itse en ole nähnyt kun mainoksia mutta ainakin tuo Good wife vaikuttaa hyvältä?Mad men kyllä yllättäen paljastuikin ehkä parhaaksi sarjaksi ikinä ja tekisi melkein mieli katsoa se uudestaan!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mad Men!

Vierailija
2/17 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Scandal

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat ovat liian pitkäveteisiä.

Vierailija
4/17 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette oo tosissanne

Vierailija
5/17 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 18:39"]Se Good Wifen Will on mun kielestä ehkä ihanin mies maailmassa.Olen harkinnut jo lopettavani sarjan seuraamisen kun sydänruvella joudun sitä kattelemaan.
[/quote]

Suloista :)

Vierailija
6/17 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Scandal! Vaikka molemmat hyviä, scandal on vähän nopeatempoisempi ja vauhdikkaampi.

Vierailija
7/17 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Good Wife tapahtuu Chicagossa, keskittyy lakiasioihin ja politiikkaan. Mielestani todenmukaisempi.

Scandal tapahtuu Washington D.C.:ssa, paljolti Valkoisessa Talossa. Fantastisempi, tai mista mina tiedan onko se meno siella noin rajua :). Hyvat vaatteet.

Molemmat katsomisen arvoisia, Scandal on ollut taalla sellainen koukuttava 'toimistopuheenaihe'. t.usalainen

Vierailija
8/17 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat tooosi hyviä. Ihan kumpi aihepiiri kiinnostaa :)

Vierailija
9/17 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Good Wife on ehdottomasti laadukkaampi ja mielenkiintoisempi. Mutta jos keskittymisen ja ajattelemisen kanssa on ongelmia, Scandal on varmaan parempi vaihtoehto.

Vierailija
10/17 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo Good Wife. Ite tykkään Good wifestä enemmän ku Mad Menistä vaikka Mad Men on yksi kaikkien aikojen lemppareitani myös.

Vierailija
11/17 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 18:39"]Se Good Wifen Will on mun kielestä ehkä ihanin mies maailmassa.Olen harkinnut jo lopettavani sarjan seuraamisen kun sydänruvella joudun sitä kattelemaan.
[/quote]
Ilouutisia!mun mielestä hän kuoli että voit taas katsella sarjaa ilman morkkista.

Vierailija
12/17 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat todella hyviä ja koukuttavia. Good Wifessa myös monesti mielenkiintoista "moraalista" pohdintaa juttujen yhteydessä. Good Wife myös realistisempi, Scandal nopeatempoisempi ja utopistisempi. Scandalin ensimmäinen kausi mielestäni parhain, sitten menee osin jutut jo niin korkealentoisiksi, että vähän vesittyy. Tosin se, että käyn kuumana Scandalin Jake Ballardiin tasoittaa hyvin, koska hänen roolihahmonsa kasvaa kausien edetessä :D Mutta todella hyvin tehtyjä ja mielenkiintoisia molemmat. Osuvasti kuvaavat myös sitä poliittisissa piireissä tapahtuvaa kulissien takaista toimintaa ja kähmintää.

Vierailija
13/17 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Good Wife! 

Vierailija
14/17 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Good Wifen Will on mun kielestä ehkä ihanin mies maailmassa.Olen harkinnut jo lopettavani sarjan seuraamisen kun sydänruvella joudun sitä kattelemaan.

Vierailija
15/17 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]
Tiedän tunteen mulle kävi sama Mad Menin Donin kanssa;)

Vierailija
16/17 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö Scandal tulee?

Vierailija
17/17 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Scandal-tietäjille kymysys: missä jaksossa se hermoheikko mies nuolee se tummahiuksisen naisen naamaa? Sorry mulla on huono muisti nimissä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi