Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup: Voiko olla niin kännissä, ettei tajua, että joku panee sua?

Vierailija
22.09.2006 |

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
23.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oltiin otettu kuppia enemmänkin, mentiin sänkyyn ja mun alko tekee mieli. Aloin sitte hiplaan ja toinen hymisi jotain, jote jatkoin. Parru nousi ja mä nousin ratsaille. Aikani siinä keikuin kun totesin et toinen on ihan umpiunessa. Voitte arvata hävettikö.. Sit olin paniikissa et jos nyt herääki ni mitäköhän ajattelee! Ei onnex heränny ja sain noustua pois, viereen nukkumaan. Kyseessä ihan oma mies, suhteen alkuaikoina.

Vierailija
22/23 |
23.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta omalta kohdaltani voin sanoa että voi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
23.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen herännyt kerran esim. 300km mun kotikaupungista aamulla, vieraan tyypin viereastä, eikä mitään tajua kuinka olen sinne päätynyut.

Useita kertoja vieraassa paikassa alasti tai housut kintuissa.

tAI JOKU VIERAS MIES MAKAA MUN VIERELLÄ SÄNGYLLÄ MUN KOTONA, ENKÄ MUISTA SITÄ TYYPPIÄ KOSKAAN EDES NÄHNEENI.

Ja miksi,`kun liikaaa alkoholia ottanut, mulla meni nuoruudessa muisti lähes joka toinen kerta ryypätessä.

Oli se ihme herätä omassa sängyssä joskus rajun illan jälkeen. Mitä?? Mä oon kotona??.

Surullista mutta totta.

Jälkeenpäin mietin, että kävi silti säkä että kukaan ei koskaan pahoinpidellyt mua .

Mutta täytyy myöntää, että olin villi ja halusin seksiä itsekin, vaikka en sitä aina jälkikäteen muistanutkaan tekeväni.

Ne nuoruusvuodet...huhuhuh

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan