jo osamaksu menee ulosottoon...
Niin haetaanko tavara pois? Jos on vaikka ostanut 1000€ television ja jättää osamaksun laskut maksamatta, haetaanko televisio pois? Vai meneekö vain perinnän kautta ulosottoon?
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 18:41"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 18:39"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 18:37"]Oho, kuka ne haki? Siis hobbyhall itse vai ulosotto? [/quote] myyjän kiinnostus tavaroihin loppuu sillä sekunnilla kun osamaksusopimus on allekirjoitettu.
[/quote]Sama pankkilainan kanssa. kun otat lainan etkä maksa sitä pois pankki ei yritäkään ottaa rahojaan pois.
[/quote]
Eihän toi nyt ole ollenkaan sama asia
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 18:37"]
Oho, kuka ne haki? Siis hobbyhall itse vai ulosotto?
[/quote]
Käsittääkseni ulosottomiehet, en ole ihan varma. Tuskin mitkään hobbyhallin työntekijät kuitenkaan.
Vote hakee telvisios ja vähän muutakin. Koska tv ei ole enään uusi.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 18:37"]Oho, kuka ne haki? Siis hobbyhall itse vai ulosotto?
[/quote]
Ei tiedä keitä olivat sanoivat hai myö tultiin
No ei multa ainakaan mitään haettu, vaikka ulosottoon meni klarna, h&m, hobby hall, collector ja jousto osamaksut. Ulosottoon niitä nyt makselen ja tavarat pysyivät mulla..
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 19:09"]No ei multa ainakaan mitään haettu, vaikka ulosottoon meni klarna, h&m, hobby hall, collector ja jousto osamaksut. Ulosottoon niitä nyt makselen ja tavarat pysyivät mulla..
[/quote]
Ostit sitten tavaroita. Oletko maanis-depressiivinen?
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 19:09"]
No ei multa ainakaan mitään haettu, vaikka ulosottoon meni klarna, h&m, hobby hall, collector ja jousto osamaksut. Ulosottoon niitä nyt makselen ja tavarat pysyivät mulla..
[/quote]
Ja shoppailu jatkuu...
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 18:39"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 18:37"]Oho, kuka ne haki? Siis hobbyhall itse vai ulosotto? [/quote] myyjän kiinnostus tavaroihin loppuu sillä sekunnilla kun osamaksusopimus on allekirjoitettu.
[/quote]Sama pankkilainan kanssa. kun otat lainan etkä maksa sitä pois pankki ei yritäkään ottaa rahojaan pois.