90% poikasikiöiden abortoimista
Kommentit (15)
up. Pidetään tämä täällä niin kauan kunnes että niitä abortointi viestejä tehtailevakin huomaa
EI, vaan 100% poikasikiöistä pitää abortoida. Sinut mukaan lukien.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 17:51"]
up. Pidetään tämä täällä niin kauan kunnes että niitä abortointi viestejä tehtailevakin huomaa
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 17:57"]Miksi ihmeessä? Ylpeä feministi
[/quote]
jos poikasikiöt olisi aina abortoitu, sinuakaan ei olisi
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 18:00"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 17:57"]Miksi ihmeessä? Ylpeä feministi
[/quote]
jos poikasikiöt olisi aina abortoitu, sinuakaan ei olisi
[/quote]
mutta sehän olisi vain hyvä juttu, päästäisiin vihdoin eroon näistä ylpeistä feministeistä.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 17:56"]
[/quote]Miksi? vihaatko miehiä? ei poikalapsista luonnostaan kasva kusipäitä (oletan että olet elämäsi aikana joutunut tekemisiin kusipäisten miesten kanssa) vaan se on se kasvatus ja ympäristö mikä sen tekee!
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 18:02"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 17:56"]
[/quote]Miksi? vihaatko miehiä? ei poikalapsista luonnostaan kasva kusipäitä (oletan että olet elämäsi aikana joutunut tekemisiin kusipäisten miesten kanssa) vaan se on se kasvatus ja ympäristö mikä sen tekee!
[/quote]
kaikki tuntemani miehet ovat täysiä kusipäitä jotka ovat väkivaltaisia juoppoja. siksi heidät voitaisiin vaan tappaa ennen kuin ovat saaneet mitään vahinkoa aikaan
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 18:06"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 18:02"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 17:56"]
[/quote]
kaikki tuntemani miehet ovat täysiä kusipäitä jotka ovat väkivaltaisia juoppoja. siksi heidät voitaisiin vaan tappaa ennen kuin ovat saaneet mitään vahinkoa aikaan
[/quote]
Älä yleistä... Mä tiedän montakin hyvää miestä, esimerkkinä oma mieheni. Luotettava kumppani ja lapselleen paras isä. Ei kaikki miehenoo kusipäitä, kyllä niitä hyviäkin löytyy, ku ei oo liian valikoiva.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 18:09"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 18:06"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 18:02"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 17:56"]
[/quote]
[/quote]
Älä yleistä... Mä tiedän montakin hyvää miestä, esimerkkinä oma mieheni. Luotettava kumppani ja lapselleen paras isä. Ei kaikki miehenoo kusipäitä, kyllä niitä hyviäkin löytyy, ku ei oo liian valikoiva.
[/quote]
anteeksi, vahinkoalapeukku
mistä näitä feminatseja aina tulee
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 18:10"]mistä näitä feminatseja aina tulee
[/quote]
ja onkohan heidän isät tyytyväisiä kun lapsesta tulee miehiä vihaava akka
Minulla on ihanat isä, veli, mies ja poika. Kaikki kunnioittavat naisia ja ovat hyväsydämisiä.
Enemmän mulla on traumoja naisista kun äitini on henkisesti pahoinpidellyt minua vuosikausia lapsuudessani.
Isä oli aina tuki ja turva.
Poikani on helpompi lapsi kun tyttäreni. Molemmat rakkaita, mutta poika enempi äitin kulta vielä 5v iässä.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 18:23"]Minulla on ihanat isä, veli, mies ja poika. Kaikki kunnioittavat naisia ja ovat hyväsydämisiä.
Enemmän mulla on traumoja naisista kun äitini on henkisesti pahoinpidellyt minua vuosikausia lapsuudessani.
Isä oli aina tuki ja turva.
Poikani on helpompi lapsi kun tyttäreni. Molemmat rakkaita, mutta poika enempi äitin kulta vielä 5v iässä.
[/quote]
Sama minulla! Isän kanssa ne kaikki lapsuuden kivoimmat hetket vietin, ja hänen ajatusmaailmansa ja kannat eri asioihin ovat paljon järkevämpiä kuin äidin ja lähempänä minun mielipiteitäni.
tai sitten kaikki. niin ääliöitä ovat.