Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palkansaaja, miksi ruikutat jatkuvasti?

Vierailija
06.06.2015 |

Miksi työssäkävijät ovat niin kovia valittamaan joka asiasta, vaikka rahaa tulee ku saavista kaatamalla ja nykyiset työehdot on suorastaan ylenpalttiset? Kyllä johonkin pitäisi olla tyytyväinenkin.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on meidän luonto.

Vierailija
2/12 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi hyvää valittajille olla pari vuotta toimeentulotuella... Kyllä sen jälkeen alkaisi kiitollisuutta löytyä, kun SAA lähteä aamulla töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saispas edes sitä toimeentulotukea :(

Vierailija
4/12 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pieni palkka, vie vapaa-aikaa ihan liikaa. Oikeastaan tulisin ihan samoin toimeen jos olisin työttömänä.

Vierailija
5/12 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 17:40"]

Se on meidän luonto.

[/quote]

Aivan. Ainoastaan ahneet ihmiset käyvät töissä maassa jossa tukitasokin riittää mainiosti elämiseen.

Vierailija
6/12 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 17:45"]

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 17:40"]

Se on meidän luonto.

[/quote]

Aivan. Ainoastaan ahneet ihmiset käyvät töissä maassa jossa tukitasokin riittää mainiosti elämiseen.

[/quote]

No vaikka niin. Mielestäni kaikki saa käydä töissä tai olla käymättä, mutta sitä tolkutonta valittamista ei vaan jaksa.

Vierailija
7/12 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut sekä palkansaaja että työtön ja puolensa molemmissa. Kyllä työntekijöilläkin on stressaava tilanne tällä hetkellä, koska perse on tulilinjalla kaiken aikaa. Sillähän niitä kiristetään, keillä se työ on: jos ei kelpaa nämä ehdot, tulijoita on jonoksi asti. Siksi on syytä valittaa ja pitää puolensa.

Tässä on vähän sama ajatus kuin ihmisillä parisuhteesta: sinkut ei tajua miksi parisuhteessa olevat valittaa ja (huonosa) parisuhteessa olevat eivät tajua, miksei sinkut voi olla tyytyväisiä vapauteensa...

Vierailija
8/12 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me luuseri töihin niin ei tartte valittaa!!

Kaikki aika menee töihin,ei oo aikaa perheelle,töissä käynti maksaa liikaa,veroja on liikaa ja niistä suurin osa ei palaudu veronmaksajille..jakajia on liikaa..ja sitten kotona lusmuilijat saa hyvässä lykyssä enemmän kuin töissä käyvä kun laskee kaikki kulut joita töissä käynti aiheuttaa vaikka jotain tarttis jäädä käteenkin kun siellä joka päivä käy..

Ei tän pitäs olla mitään yhteishyvää vaan se palkka mitä nykyään maksetaan pitäs olla korvaus menetetystä vapaa-ajasta ja sitten jos jotain ruvetaan tekeen pitäs saada toinen sama lisää!!!!!!!!!

Vierailija
9/12 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse mietin samaa. Miksi on niin kamalaa olla viisi minuuttia ylitöissä joskus? Tai tehdä jotain ylimääräistä? Kyllä minä ainakin aina teen, olen kiitollinen että on työpaikka. Minulla on siis työpaikka ja en jaksa kuunnella valittajia. Olenkin edennyt kouluttautuneiden ohi esimieheksi varmaan vaan koska olen yrittäjähenkinen ja olen tehnyt omalla ajallakin firman hommia.

Vierailija
10/12 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 17:49"]

Me luuseri töihin niin ei tartte valittaa!!

Kaikki aika menee töihin,ei oo aikaa perheelle,töissä käynti maksaa liikaa,veroja on liikaa ja niistä suurin osa ei palaudu veronmaksajille..jakajia on liikaa..ja sitten kotona lusmuilijat saa hyvässä lykyssä enemmän kuin töissä käyvä kun laskee kaikki kulut joita töissä käynti aiheuttaa vaikka jotain tarttis jäädä käteenkin kun siellä joka päivä käy..

Ei tän pitäs olla mitään yhteishyvää vaan se palkka mitä nykyään maksetaan pitäs olla korvaus menetetystä vapaa-ajasta ja sitten jos jotain ruvetaan tekeen pitäs saada toinen sama lisää!!!!!!!!!

[/quote]

No jää sitte työttömäksi nii ei tarvi ruikuttaa tuolla tavoin. Ei kukaan estä, vaan ihan oma valintas...

Lisäksi samalla pääsee joku ahkerampi tilalle, joka keskittyy työntekoon, eikä turhasta ulisemiseen.

Vierailija
11/12 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 17:51"]

Itse mietin samaa. Miksi on niin kamalaa olla viisi minuuttia ylitöissä joskus? Tai tehdä jotain ylimääräistä? Kyllä minä ainakin aina teen, olen kiitollinen että on työpaikka. Minulla on siis työpaikka ja en jaksa kuunnella valittajia. Olenkin edennyt kouluttautuneiden ohi esimieheksi varmaan vaan koska olen yrittäjähenkinen ja olen tehnyt omalla ajallakin firman hommia.

[/quote]

Tulee mieleen eräs kaverini, joka painaa 12h päivässä, parhaimmillaan 6 päivää viikossa. Eikä mitään paperin pyörittelyä ilmastoidussa toimistossa, vaan ihan fyysistä työtä ulkona, säästä riippumatta. KERTAAKAAN en ole hänen kuullut valittavan mistään, vaan on aina valmis töitä tekemään ja tienaamaan. Hatun nostoinen äijä muutenkin.

AP.

Vierailija
12/12 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 17:51"]

Olenkin edennyt kouluttautuneiden ohi esimieheksi varmaan vaan koska olen yrittäjähenkinen ja olen tehnyt omalla ajallakin firman hommia.

[/quote]

Olet edennyt koska suostut moraalittoman riistäjäosapuolen kätyriksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi