Siivousinfluensseri???!!! Voi hyvää päivää!
Puoli seitsemän jatkaa sekoiluaan ja ilman viinaa.
Kommentit (9)
Auristako puhutte vai jostain muusta ?
Ja tienaa tosi hyvin! Socialblade arvioi YouTubesta tulot jopa 600000€ vuodessa, siihen lisäksi TikTok ja Instagram. https://socialblade.com/youtube/c/aurikatariina
Tykkään tosta mitä tekee, ja tahtoisin kannustaa hommansa videoitaan katsomaalla , mutta en vaan pysty. Onneksi katosija riittää ilman minuakin ja esim. tällä viestillä tahdon nostaa hänestä kertovaa ketjua.
En naura, on siivonnut syrjäyttneen nuoren asumiskelvpttoman kodin ihanaksi ja siistiksi. Respect!
Miksi influenssa-aikana puhutaan influenssereistä? Jokin vaikuttaa ja tarttuu?
Mä olen jotenkin inhonnut sanaa influensseri. Facepalm.
Toinen mitä inhoan sanaa sisällöntuottaja. Siihen sisältyy kaikki, jotka osaa vähänkin kirjoittaa ja ottaa kuvan tai kaksi. Eli mäkin olen sisällöntuottaja ja influensseri, kuten Johanna Tukiainenkin.
Vierailija kirjoitti:
En naura, on siivonnut syrjäyttneen nuoren asumiskelvpttoman kodin ihanaksi ja siistiksi. Respect!
Hyvää duuniahan Auri tiiminsä kanssa tekee, mutta toi somesanasto alkaa olemaan suht idioottimaista.
Koska (typerä)Finglish
Influencer marketing means that one or more people are deployed to influence the behavior of a target group. Well-known influencers usually have many followers on social media, and in particular on the app Instagram. By posting specific content that is align with your content strategy they can “influence” their followers. So, what is an influencer?
Ennemmin siivous- kuin joku hölöpölö-kulutustyyppi