miksei kunnon kiltti mies
Miksi naiset haluaa playerin kun taas kunnon kiltti mies ei kelpaa. Enemmin haluatte jonkun rikollisen kun kunnollisen kiltin miehen.
Kommentit (31)
Ap sun ongelma ei ole se että olisit liian kiltti. olet ylimielinen ja halveksiva, naiset vaistoavat sen vaikka sanot mitä.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 17:28"]
siis tä? Olen lihaksikas mies ja minunko pitäisi ottaa kuka tahansa siiderivalas. Älä viitsi. ap
[/quote]
Ei tietenkään, sinun ei tarvi ottaa yhtään ketään! Mutta jos olet itse päättänyt, että sinulle ei kelpaa naiset joita voisit saada, niin miksi kyselet neuvoa netissä? Niillä kauniilla naisillakin on päätäntävalta itsellään, emmekä me voi heitä pakottaa harrastamaan seksiä sinun kanssasi.
Mitä kiltteyttä ja kunnollisuutta se on jos arvostaa naisessa (tai itsessään) pelkkää ulkonäköä?
Kelpaa mihin??? Voistko vähän tarkentaa
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 17:22"]Koska sinulle "naiset" = nuori, kaunis, hoikka, timmi jne. eli ne naispuoleiset henkilöt, jotka sinä bongaat katukuvasta ja mediasta.
Todellisuudessa et puhu kaikista naisista vaikka niin ehkä vilpittömästi itse uskotkin, vaan ainoastaan niistä naisista jotka ylipäätään noteeraat. Ehdoton valtaosa todellisista naisista jää siihen harmaaseen massaan, johon valtaosa miehistä ei juurikaan kiinnitä huomiota.
Lienee selvää, että jos 90% miehistä tavoittelee 10-20% naisten "parhaimmistosta", valtaosa miehistä jää ilman. Aivan samoin valtaosa niistä huomaamattomista naisista jää ilman, mutta sitä miehet eivät ymmärrä koska eivät edes käsitä että ne naiset ovat olemassa.
[/quote] ahhh tää on niin totta ku voi olla!!
Minä arvostan miehessä kunnollisuutta ja kiltteyttä. Ap ei kuitenkaan tämän ketjun vastaustensa perusteella viehätä minua.
Osaatko kuvitella muunlaista miehenmallia kuin tauskityylinen naisenhakkaaja tai "kiltti" (sinun kielelläsi nössö)?
Kertoisitko myös minkälaisia naisia mielestäsi on olemassa?
Minulle kelpasi ja kelpaa edelleen kunnon kiltti mies mutta on hän muutakin eli fiksu, terveellä tavalla itsevarma (ei siis itserakas ylimielinen), huumorintajuinen, ahkera ja seksikin erittäin ok ;) niin ja kaupan päälle on vielä hyvä ja osallistuva isäkin. Ei vaihtoon :)
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 17:22"]Suurin ongelma ap:n kaltaisilla miehillä on , että eivät tee aloitteita niin ei sitä kukaan nainen lähde matkaan. enkä nyt tarkoita, että iskisit jonkun rikollisen tyttöystävän vaan jonkun normaalin naisen
[/quote]
Aloitekyvyttömät miehet eivät saa naista. Ap:lla saattaa olla se vika että hän on aloitekyvytön.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 17:45"]
Kelpaa mihin??? Voistko vähän tarkentaa
[/quote]Ilmeisesti ei mihinkään.
Tää on niin täyttä paskaa. Olen nainen ja tunnen aika monta naista. Meistä yksikään ei ole koskaan edes seurustellut saatikka mennyt naimisiin minkään väkivalta-ääliön kanssa. Ei vaan vois vähempää sellaiset kiinnostaa. Kaikilla, siis ihan jokaikisellä tuntemallani naisella on joku ihan perusinsinöörityyppinen mies. Sellainen kunnollinen ja mukava, joka on joku ihan tavallinen työ ja tavallinen auto ja normaalit käytöstavat.
Itse olin pitkään sinkkuna eroni jälkeen ja vain sellaiset kunnon miehet kiinnittivät huomioni. Nyt seurustelen tosi kiltin ja mukavan miehen kanssa, joka kyllä makuuhuoneessa näyttää säännöllisesti kaapin paikan. Nam. ;-)