Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pehmeä laukku lentokoneen ruumaan?

Vierailija
06.06.2015 |

Lähden lasten kanssa matkalle, ja otan yhden varsinaisen kovan matkalaukun ruumaan. Toiseksi laukuksi mietin rinkkaa tai urheilukassia, mutta miten ne mahtavat kestää ruumassa? Unohdin, että toinen kova matkalaukkumme oli hajonnut, enkä oikein ehdi laukkuostoksille ennen reissua. Jos pakkaan vaatteita ja kaikkea ei rikkoutuvaa rinkkaan, pitäisikö sen kestää? Ja kelmutetaanko rinkat kentällä vai onko porukalla jokin elmu-rulla mukana?  

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh... Olen lentänyt aika paljon viimeisen 30 vuoden aikana. Minulla ei ole koskaan ollutkaan kovaa matkalaukkua, eikä koskaan ole hajonnut mitään. Kerran on koko laukku hävinnyt kuin pieru saharaan.

Vierailija
2/8 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laukut heitellään toistensa päälle. Pehmeään laukkuun vain vaatteita, pyyhkeitä ym. Meillä on Samsonite mennyt rikki kaksi kertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän käsittelyssä kovat ennemminkin hajoa kuin pehmeät. Meillä ei kovia laukkuja ole ollut vuosiib

Vierailija
4/8 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kun matkustin rinkan kanssa se laitettiin muistaakseni johonkin muovisäkkiin. Eli hyvin säilyi. Matkalaukut on kyllä joskus kokeneet kovia.

Vierailija
5/8 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastaajille! Vielä siitä kelmusta tietoa kenelläkään?

Vierailija
6/8 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin säilyi mulla, ei ongelmaa. Ja oli kosmetiikkaakin laukussa. Bangkokista Hkiin lensin.

Vierailija
7/8 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taas oli kovaa laukkua paiskottu sen verran viimeksi lentäessä (Euroopan sisällä), että laukussa ollut lasinen kosmetiikkapurkki oli mennyt rikki vaikka olin kietonut sen vaatteiden sisään. 

Ensimmäinen kerta kun näin kävi. 

Vierailija
8/8 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse kelmuttaa, kunhan varmistat ettei ole roikkuvia naruja tai remmejä ja sidot rinkan kunnolla kiinni. Bag dropissa kyllä virkailija sanoo jos pitää jotain laukulle tehdä, joskus pitää viedä eri linjastolle tms.