Juntein paikka, missä olette käyneet Suomessa?
Mulla se on Tuurin kyläkauppa.
Keksikää juntimpi paikka. :-D
Kommentit (183)
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 20:54"]
Tampere. Tappara, Ilves, Kummeli, Popeda, mustamakkara nääs.
[/quote]
Haha, naurettavia nämä pk-seutulaiset tamperevihaajat. Vastaavaa ilmiötä ei esiinny muualla Suomessa asuvien keskuudessa.
Juntein paikka on Jakomäki!
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 18:24"]
Merijärvi
[/quote]
Mun aivot nyrjähtää tuosta paikannimestä!
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 19:44"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 15:39"]Kauhajoki...siellä jengi menee kouluun traktoreilla...niitä on siististi parkkipaikalla vierivieressä, John Deerejä...:D :D [/quote] John Deerejä, uusiakin? Ei ole junttia, jos on rahaa.
[/quote]
Todellakin voi olla junttia jos on rahaa. Rahalla ei junttiutta pestä pois.
Posio tai Salla.
Jännä että lappilaisia paikkoja ei pidetä tän enempää juntteina :D tai voihan se olla että ihmiset ei oo vaan lapissa käyneet.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 19:56"]
Kysymyksiä tyypeille, jotka vastasivat "Helsinki": - jos hki juntein, mikä mielestänne toiseksi juntein? - mikä vähiten juntti? - mistä itse olette?
[/quote]
Itse en kyseisiin tyyppeihin kuulu, mut mä niiiin voin kuvitella näiden tyyppien tulevan tuolta maakunnista, - ihan vaan periaatteesta PITÄÄ haukkua Helsinkiä, hyvä jos koskaan edes käyny täällä.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 21:38"]
Posio tai Salla. Jännä että lappilaisia paikkoja ei pidetä tän enempää juntteina :D tai voihan se olla että ihmiset ei oo vaan lapissa käyneet.
[/quote]
Ne on ennemminkin "eksoottisia"!
Korso. Juntein kysymys ikinä kysyä tällaista muuten. Juntein paikka on itseasiassa ap:n pää, vaikka en ole käynytkään kovin syvällä.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 20:16"]Pakko vielä korostaa että Seinäjokilaiset. En ole koskaan Seinäjoella edes käynyt mutta voi hyvä luoja mitä juntteja sieltä tulee. Myös juntein pukeutuminen tulee Seinäjoelta.
Varmaan Tuurin lähisijainti on vaikuttanut tähän
[/quote]
Symbioosi
Tampere. Tappara, Ilves, Kummeli, Popeda, mustamakkara nääs.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 15:23"]
Mulla se on Tuurin kyläkauppa. Keksikää juntimpi paikka. :-D
[/quote]
SIELTÄ OSTETAAN, MISTÄ HALVIMMALLA SAADAAN, ELI KESKISELTÄ!
Tänään tarjouksessa:
Lucifer Opal Deluxe sähkögrilli 1600W 100 kpl erä 1 kpl/asiakas VAIN 49,95!!!!!!!
sekä MIESTEN kenkät, koot 40-46 musta VAIN 12,95!!!!!!