Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen kaveri huutaa

Vierailija
06.06.2015 |

Todella kovaääninen. Eikä mitään puhumista edes, vaan sellaista ihan järjetöntä mölyämistä koko ajan.

Ei auta vaikka sanon, kohta taas mölytään. Vanhemmat on varmaan ihan hermoraunioita tai sitten kuuroja.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen? Reilu vuoden ikäiselle ihan normaalia.

Vierailija
2/7 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 14:50"]Minkä ikäinen? Reilu vuoden ikäiselle ihan normaalia.
[/quote]

Koululainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin meidänkin lapsen kaveri, ikää tosin jo 12v. Rasittavaa kuunneltavaa:(

Vierailija
4/7 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja meidän Lapsen kaveri tai oikeestaan kummin kaiman koiran pissattajan.Meidän lapsi ei ikinä mölötä turhaan kova äänisesti..aina sievästi ja hiljaa puhuu niinkun äitinsäkin.

Vierailija
5/7 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sille sitruunapanta.

Vierailija
6/7 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin tulla vahtimaan sitä joku päivä kun se on teillä. Lupaan että ei uskalla huutaa enää sen jälkeen. Minähän siis olen oikein suosittu näissä lastenhoito piireissä, joo. Saan kaikki aina itkemään. Ihan oikeesti, ihan sama mitä teen niin ne itkee. Kuulemma näytän pelottavalta.
T.15v

Vierailija
7/7 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 15:06"]Minä voin tulla vahtimaan sitä joku päivä kun se on teillä. Lupaan että ei uskalla huutaa enää sen jälkeen. Minähän siis olen oikein suosittu näissä lastenhoito piireissä, joo. Saan kaikki aina itkemään. Ihan oikeesti, ihan sama mitä teen niin ne itkee. Kuulemma näytän pelottavalta.
T.15v
[/quote]

Mulla sama juttu, olen pitkä (176cm tyttö) ja lihaksikas. Ja olen painentanut pikkuveljiä enemmän kuin tarpeeksi, siitä olen saannut hyvin harjoittelua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi