Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ja homokaveri (ylireagoinko?)

Vierailija
06.06.2015 |

Yritän kertoa mahdollisimman lyhyesti...

Olen tavallisessa parisuhteessa miehen kanssa joka on ymmärtääkseni hetero. Hänellä on kaveri joka on homo. Tässä ei mitään ongelmaa.

Se mahdollinen ongelma on siinä että mieheni mainitsi ohimennen että on tämän (mies)kaverinsa kanssa pussaillut "pienessä humalassa". He viettävät nykyisin paljon aikaa yhdessä, useasti viikossa. Onko tavallista että miehet pussailevat ja laittavat sen kännin piikkiin? Jostain syystä minua häiritsee että heillä on tälläistä "historiaa" ja viettevät paljon aikaa yhdessä.

Pakko mainita erikseen että minua häiritsisi varmaan saman verran jos kyseinen kaveri olisi nainen. Kysymys ehkä onkin että aiheutanko pääni sisällä tästä liikaa draamaa vai pitäisikö unohtaa koko asia? En ole miehelle maininnut asiasta koska en halua olla vainoharhainen. En sanoisi ettenkö luottaisi häneen mutta alitajunnassa pörrää kokoajan tämä kummallinen ajatus enkä pääse siitä eroon! HELP.

Kommentit (85)

Vierailija
1/85 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ohi aiheesta mutta uskaltaisin väittää että naisilla keskenään on tuo pussailu yleisempää ihan ns. kavereina kuin miehillä. Prove me wrong!

Vierailija
2/85 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 12:43"]

Jos sulla ei ole luottoa miestäsi kohtaan, niin eiköhän se ole siinä. Läpällä kännissä pussailu on suht yleistä.

Mutta olet jo mielipiteesi ja epäilyksesi muodostanut.

[/quote]

Lisäksi aloittaja ei maininnut onko tuo pussailu tapahtunut suhteen aikana , vai vuosia sitten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/85 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 12:45"]

Vähän ohi aiheesta mutta uskaltaisin väittää että naisilla keskenään on tuo pussailu yleisempää ihan ns. kavereina kuin miehillä. Prove me wrong!

[/quote]

Totta.

Vierailija
4/85 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 12:47"]

Jos sulla ei ole luottoa miestäsi kohtaan, niin eiköhän se ole siinä. Läpällä kännissä pussailu on suht yleistä.

[/quote]

Lisäksi aloittaja ei maininnut onko tuo pussailu tapahtunut suhteen aikana , vai vuosia sitten?

[/quote]

Unohdin mainita tuon. Ainakin se yks kerta oli tapahtunu ihan meidän suhteen alussa noin 1,5v sitten suunnilleen. Siitä minulla ei ole tietoa onko tuota "kännipussailua" ollu heillä ennen tätä meidän suhdetta, koska se ei varsinaisesti minulle kuulu..?

Vierailija
5/85 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

....nro 6 oli siis ap! T: ap

Vierailija
6/85 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Mun exällä oli sama juttu. Oli vähän pussailua ja muuta ja minä naureskelin, että läpällähän ne vaan. Sitten tuli mukaan suihinotot ja muut.
Se on exä se. :D
(Tosin nykyäänkin sanoo kaikille olevansa hetero, mutta minä veikkaan hänen olevan kaappihomo)

Vierailija
7/85 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 12:56"]

Joo. Mun exällä oli sama juttu. Oli vähän pussailua ja muuta ja minä naureskelin, että läpällähän ne vaan. Sitten tuli mukaan suihinotot ja muut. Se on exä se. :D (Tosin nykyäänkin sanoo kaikille olevansa hetero, mutta minä veikkaan hänen olevan kaappihomo)

[/quote]

Just juu. Sä olit vieressä katsomassa suihinottoja? Vai olisiko vaan ihan eksäsi mustamaalaamista?

Vierailija
8/85 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 12:53"]

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 12:47"]

[/quote]

[/quote]

Unohdin mainita tuon. Ainakin se yks kerta oli tapahtunu ihan meidän suhteen alussa noin 1,5v sitten suunnilleen. Siitä minulla ei ole tietoa onko tuota "kännipussailua" ollu heillä ennen tätä meidän suhdetta, koska se ei varsinaisesti minulle kuulu..?

[/quote]

Sä et ole koskaan kännissä läpällä pussaillut ketään ? Yksi kerta? Juu, täysi homohan se on  =DDDDDDDDDD

Vierailija
9/85 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy ovatko telakoituneet.

Vierailija
10/85 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan olla vaikka bi, ihan sama kenen kanssa pettää, pettämistä se on silti.

Vierailija
11/85 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 13:02"]

Sä et ole koskaan kännissä läpällä pussaillut ketään ? Yksi kerta? Juu, täysi homohan se on  =DDDDDDDDDD

[/quote]

Eiköhän tossa kyse ollu ennemminki siitä että jos pussailee muiden kanssa vaikka onkin jo suhteessa.. kyllä muakin saattaisi häiritä vaikka oliskin vain pussailua eikä seksiä.

Vierailija
12/85 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä munki mies on kännissä ja läpällä pussannut monia miespuolisia kavereitaan. Ei ongelmaa eikä varmasti ole homo :D samoin minä olen pussannut tyttökavereita vaikka olen hetero..

Vierailija
13/85 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh, kyllähän me täällä av-palstalla tiedetään mitä miehesi ajattelee? Olisiko mitään, että ilman keuhkoamista, mustasukkaisuutta ja draamaa keskustelisit ihan sen miehesi kanssa asiallisesti? Voihan olla , että miehesi on bi, mutta se asia sinun tulee selvittää miehesi ja itsesi kanssa.

Anonyymit netissäkirjoittelijat kun ei teidän saappaissanne kävele.

-melkeinheteromies-

Vierailija
14/85 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö nyt taas joidenkin miesten laittaa pussauskuva twitteriin, jotta ymmärretään että kyllä mieskin voi ystäväänsä humalssa pussata. Naisethan tekevät tuota varmasti päivittäin ja vielä kun tiedetään että kuinka moni nykynainen on bi-seksuaali.

Vierailija
15/85 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksista päätellen olen ehkä ylireagoinut. Ne jotka kysyivät miksen kysy tätä häneltä, niin kuten aloituksessa kerroin niin ajattelin kysellä mielipiteitä koska en tosiaan halua vaikuttaa siltä että yrittäisin rajoittaa häntä vain koska mahdollisesti ylireagoin. Minusta on vain hyvä jos hänellä on läheinen ystävä mutta yön pimeinä tunteina ajaudun miettimään ovatko sitten LIIANKIN läheisiä, viettävät paljon aikaa kahdestaan jne. T: ap

Vierailija
16/85 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 13:15"]

Pitääkö nyt taas joidenkin miesten laittaa pussauskuva twitteriin, jotta ymmärretään että kyllä mieskin voi ystäväänsä humalssa pussata. Naisethan tekevät tuota varmasti päivittäin ja vielä kun tiedetään että kuinka moni nykynainen on bi-seksuaali.

[/quote]

Kannatan! T: nainen joka kattelisi mielellään sellaisia kuvia

Vierailija
17/85 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 13:05"]Voihan olla vaikka bi, ihan sama kenen kanssa pettää, pettämistä se on silti.
[/quote]

Paitsi jos se toinen asuu eri paikkakunnalla.

Vierailija
18/85 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 13:18"]

Vastauksista päätellen olen ehkä ylireagoinut. Ne jotka kysyivät miksen kysy tätä häneltä, niin kuten aloituksessa kerroin niin ajattelin kysellä mielipiteitä koska en tosiaan halua vaikuttaa siltä että yrittäisin rajoittaa häntä vain koska mahdollisesti ylireagoin. Minusta on vain hyvä jos hänellä on läheinen ystävä mutta yön pimeinä tunteina ajaudun miettimään ovatko sitten LIIANKIN läheisiä, viettävät paljon aikaa kahdestaan jne. T: ap

[/quote]

Keskustele asiasta ilman draamaa miehesi kanssa, ei nyrkit puuskassa Justiina-tyyliin. Sopivassa rennossa tilanteessa, ei pakottamalla.

-melkeinheteromies-

Vierailija
19/85 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 13:26"]

[/quote]

Keskustele asiasta ilman draamaa miehesi kanssa, ei nyrkit puuskassa Justiina-tyyliin. Sopivassa rennossa tilanteessa, ei pakottamalla.

-melkeinheteromies-

[/quote]

Miten asia olisi parasta ottaa puheeksi? Tuntuisi vähän absurdilta heittää pöytään suoraan puskista "oletko homo/bi"-kysymys, mies saattaisi olla vähän ihmeissään... T: ap

Vierailija
20/85 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 13:31"]

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 13:26"]

[/quote]

-melkeinheteromies-

[/quote]

Miten asia olisi parasta ottaa puheeksi? Tuntuisi vähän absurdilta heittää pöytään suoraan puskista "oletko homo/bi"-kysymys, mies saattaisi olla vähän ihmeissään... T: ap

[/quote]

Kuten sanoin, sopivassa tilanteessa, eikä varsinkaan puskista tai hampaat irvessä.

Mitä muuten ajattelisit jos miehesi olisikin bi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän