Otin peilin kautta kuvan kropastani
....ilman vaatteita ja iski kauhea kriisi. Oon tasapaksu pötkylä ilman lantiota tai vyötäröä. Tilanne on kamala. En pysty varmaan enää harrastamaan seksiä ikinä. Onko kenellekään muulle iskenyt tälleen todellisuus vasten kasvoja?
Kommentit (101)
Älä hanki lapsia jos nyt jo vartalo ahdistaa. Sit se vasta hirvee onkin.
Kuuleppa, panisin sinua yötä päivää. Tuollainen kroppa, niin ei mitään väliä millainen lärvi. Laita vielä persekuva, vaikuttaisi sekin olevan liki 10.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 12:32"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 12:07"]
Olet se sama huomiohuora, joka on esitellyt täällä aiemminkin itseään. Keinohan se on tuokin saada kehuja, itsensä haukkumisen kautta.
[/quote]
Ja tämä on sulta pois miten? Etkö sä saisikaan kehuja vastaavasta kuvasta? Oot päästäny ittes lihomaan kaiketi.
[/quote]
On säälittävää esitellä itseään netissä tuntemattomille alusvaatteisillaan ja kerjätä kehuja haukkamalla itseään, tämän totuuden kanssa ei ole kommentoijan vartalon mallilla tai muodolla mitään tekemistä.
mee salille ja reenaa reisilihaksia tai tee kotonasi jalkakyykkyjä
Suhteettoman leveä lantio, mutta vaatteiden avulla saat hämättyä. Ei huono kuitenkaan. Panosta sopivan kokoisiin alusvaatteisiin.
Menisin kanssasi milloin vain sänkyyn, vaikka olen nainen itsekin. Oot aika kuuma.
Ihan normaali kiva kroppa. Lantio on tuollainen suorakaiteen muotoinen ja ns. korkea, mutta erottuuhan tuosta vyötärökin ihan hyvin. Minusta sun jalatkin on kivat, paljon suoremmat kuin mulla, oon tällainen vinosääri itse. Kuvakulma voi tosiaan vääristää mittasuhteita ja kuva on muutenkin vain yksi pieni heti, et sä koko ajan näytä samalta. Etkä varmaan seksiäkään harrasta tuollaisessa asennossa, toivottavasti :D
Rautaa tankoon ja kyykkäämään. Muutenkin on jo ihan nätti, pikku reenillä tuosta tulee tosi hyvä.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 11:54"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 11:28"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 11:19"] [quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 11:13"]http://aijaa.com/Z7RgC8 Oon ihan sekaisin, mutta tässä se kuva nyt on. Ap [/quote] Kyllä sinulla on selkeästi erottuva vyötärö ja kauniin muotoinen kroppa. Ei todellakaan mikään tasapaksu, vaan lähes tiimalasi. Kaunis! Rinnat myös upeat! [/quote] Oletkohan nähnyt tiimalasia koskaan? Tuossa on lantion yläpuolella kaarta, mutta ennemmin puhuisin cokis pullosta. Jos laittaa hiekan valumaan, se olisi samantien valunut. [/quote] Olen nähnyt, itselläni on. Mittani 100/68/100. Jos minä halusin tsempata ap:tä, niin miksi sinun pitää tulla ilkeilemään?
[/quote]
Miksi sun pitää kehua sanomalla asioita, jotka ei ole totta? AP:n kroppa ei todellakaan ole tiimalasi, mutta miksi pitäisi ollakaan?
Minusta AP on kaunis, sopusuhtainen ja hoikka. Hänellä on ihana iho. Tissit ovat tosi sievät. Reidet ovat kiva. Valehtelemalla että hän on "lähes tiimalasi" lähettää viestiä, että vain tiimalasi on kaunis, koska muutoin olisit varmasti voinut kehua niitä asioita, jotka AP:n kropassa ovat oikeasti kohdillaan?
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 13:38"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 11:54"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 11:28"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 11:19"] [quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 11:13"]http://aijaa.com/Z7RgC8 Oon ihan sekaisin, mutta tässä se kuva nyt on. Ap [/quote] Kyllä sinulla on selkeästi erottuva vyötärö ja kauniin muotoinen kroppa. Ei todellakaan mikään tasapaksu, vaan lähes tiimalasi. Kaunis! Rinnat myös upeat! [/quote] Oletkohan nähnyt tiimalasia koskaan? Tuossa on lantion yläpuolella kaarta, mutta ennemmin puhuisin cokis pullosta. Jos laittaa hiekan valumaan, se olisi samantien valunut. [/quote] Olen nähnyt, itselläni on. Mittani 100/68/100. Jos minä halusin tsempata ap:tä, niin miksi sinun pitää tulla ilkeilemään?
[/quote]
Miksi sun pitää kehua sanomalla asioita, jotka ei ole totta? AP:n kroppa ei todellakaan ole tiimalasi, mutta miksi pitäisi ollakaan?
Minusta AP on kaunis, sopusuhtainen ja hoikka. Hänellä on ihana iho. Tissit ovat tosi sievät. Reidet ovat kiva. Valehtelemalla että hän on "lähes tiimalasi" lähettää viestiä, että vain tiimalasi on kaunis, koska muutoin olisit varmasti voinut kehua niitä asioita, jotka AP:n kropassa ovat oikeasti kohdillaan?
[/quote]
No ei se ap mikään tasapaksu ole, vyötärö erottu selvästi. Minusta tuo on enemmän tiimalasi kuin suora, tasapaksu tai omena.
Eihän tuossa ole mitään vikaa. Hyvä noinkin, mutta jos haluaa hienosäätää niin sitten salille jalkakyykkyä tekemään ja tietysti muitakin liikkeitä. Mutta todellakin, ei ole tosiaankaan mitään hävettävää tuollaisessa kropassa. Ja ei kannata verrata itseään photoshopattuihin ja täydellisiin mainoskuviin, josta tällainen epävarmuus varmaan osittain sikiää.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 19:29"]
Moni nykynuori on ton mallinen.ei lantiota ja rasva pakkaa vyötäröön.roskaruokako ja koneella istuminen tän mallin takana.ap.siis vielä hoikka versio tästä mallista mutta ruokavalio kuntoon ja salille kohta muuten kunnon vararengas.
[/quote]
No kyllä noissa 1950 ja 60-luvun SF-leffoissa näkyy paljon persevämpiä ja leveempiä lantioita saman ikäisillä. Eikä ollut sitä nettiä, muttei myöskään fitnes-uskontoa.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 13:30"]Rautaa tankoon ja kyykkäämään. Muutenkin on jo ihan nätti, pikku reenillä tuosta tulee tosi hyvä.
[/quote]
Mulle riittäis kun kyykkäis vaan naamani eteen.
Ei tuo nyt niin kamala ole, ap! Laitoin tänne itsekin kroppakuvan joskus parikolme kuukautta sitten, aika samanlaisella kropalla. Jo nyt alkaa näkyä parannusta 4-5 viikottaisen liikuntakerran takia :) tavoitteena itselläni laihduttaa vielä 5 kiloa, että maha- ja persläskit sulavat pois. Vaatekokokin on jo 34/36 entisen 38 sijasta!
Jos olisin sinä, aloittaisin myös sen liikunnan (lihas+aerobinen) ja laihduttaisin ehkä 5-7 kg. Sitten alkaisi näyttää aika hyvältä :)
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 12:05"]Omituisen mallinen lantio. Mutta minkäs teet, sellaisen luuston kanssa on elettävä mikä se sattuu olemaan. Kyllä tuo miehille kelpaa. Ehkä paksummassa kunnossa lantiokin pyöristyisi? Voihan tietysti olla niinkin että kilot tulee hankalasti yläkroppaan...
[/quote]
Kaikilla ei ole tasaisen pyöreä lantionkaari vaan saattaa olla tuollainen "lovi". Myös minulla. Ja ilman tiukkoja lantiofarkkuja teininä.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 13:44"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 13:38"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 11:54"] [quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 11:28"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 11:19"] [quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 11:13"]http://aijaa.com/Z7RgC8 Oon ihan sekaisin, mutta tässä se kuva nyt on. Ap [/quote] Kyllä sinulla on selkeästi erottuva vyötärö ja kauniin muotoinen kroppa. Ei todellakaan mikään tasapaksu, vaan lähes tiimalasi. Kaunis! Rinnat myös upeat! [/quote] Oletkohan nähnyt tiimalasia koskaan? Tuossa on lantion yläpuolella kaarta, mutta ennemmin puhuisin cokis pullosta. Jos laittaa hiekan valumaan, se olisi samantien valunut. [/quote] Olen nähnyt, itselläni on. Mittani 100/68/100. Jos minä halusin tsempata ap:tä, niin miksi sinun pitää tulla ilkeilemään? [/quote] Miksi sun pitää kehua sanomalla asioita, jotka ei ole totta? AP:n kroppa ei todellakaan ole tiimalasi, mutta miksi pitäisi ollakaan? Minusta AP on kaunis, sopusuhtainen ja hoikka. Hänellä on ihana iho. Tissit ovat tosi sievät. Reidet ovat kiva. Valehtelemalla että hän on "lähes tiimalasi" lähettää viestiä, että vain tiimalasi on kaunis, koska muutoin olisit varmasti voinut kehua niitä asioita, jotka AP:n kropassa ovat oikeasti kohdillaan? [/quote] No ei se ap mikään tasapaksu ole, vyötärö erottu selvästi. Minusta tuo on enemmän tiimalasi kuin suora, tasapaksu tai omena.
[/quote]
Se, että vyötärö erottuu, ei tarkoita tiimalasia. Tiimalasi (ainakin virallisesti) on harvinainen vartalonmuoto, joka on vain 8 % naisista. Vyötärön ympärysmitta jaettuna lantion ympärysmitalla pitäisi olla 0,7. Lähes kaikilla naisilla, jos ei ole ylipainoa, on erottuva vyötärö. Se ei tee tiimalasiksi.
Minulla on ap:ta isompi erotus (suhdeluku 0,75) mutta olen silti virallisesti suorakaide. Mutta mitäs väliä sillä sitten on, en tiedä.
Alaston kuvaa odotellessa.
miten vanha ap on?
pituus?
paino?
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 14:14"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 13:44"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 13:38"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 11:54"] [quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 11:28"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 11:19"] [quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 11:13"]http://aijaa.com/Z7RgC8 Oon ihan sekaisin, mutta tässä se kuva nyt on. Ap [/quote] Kyllä sinulla on selkeästi erottuva vyötärö ja kauniin muotoinen kroppa. Ei todellakaan mikään tasapaksu, vaan lähes tiimalasi. Kaunis! Rinnat myös upeat! [/quote] Oletkohan nähnyt tiimalasia koskaan? Tuossa on lantion yläpuolella kaarta, mutta ennemmin puhuisin cokis pullosta. Jos laittaa hiekan valumaan, se olisi samantien valunut. [/quote] Olen nähnyt, itselläni on. Mittani 100/68/100. Jos minä halusin tsempata ap:tä, niin miksi sinun pitää tulla ilkeilemään? [/quote] Miksi sun pitää kehua sanomalla asioita, jotka ei ole totta? AP:n kroppa ei todellakaan ole tiimalasi, mutta miksi pitäisi ollakaan? Minusta AP on kaunis, sopusuhtainen ja hoikka. Hänellä on ihana iho. Tissit ovat tosi sievät. Reidet ovat kiva. Valehtelemalla että hän on "lähes tiimalasi" lähettää viestiä, että vain tiimalasi on kaunis, koska muutoin olisit varmasti voinut kehua niitä asioita, jotka AP:n kropassa ovat oikeasti kohdillaan? [/quote] No ei se ap mikään tasapaksu ole, vyötärö erottu selvästi. Minusta tuo on enemmän tiimalasi kuin suora, tasapaksu tai omena.
[/quote]
Se, että vyötärö erottuu, ei tarkoita tiimalasia. Tiimalasi (ainakin virallisesti) on harvinainen vartalonmuoto, joka on vain 8 % naisista. Vyötärön ympärysmitta jaettuna lantion ympärysmitalla pitäisi olla 0,7. Lähes kaikilla naisilla, jos ei ole ylipainoa, on erottuva vyötärö. Se ei tee tiimalasiksi.
Minulla on ap:ta isompi erotus (suhdeluku 0,75) mutta olen silti virallisesti suorakaide. Mutta mitäs väliä sillä sitten on, en tiedä.
[/quote]
Siinä oli sana "lähes".
Kamalan näköistä kun reidet hankaa noin yhteen. Kyllä tuossa nyt vähän laihdutusta ja kiinteytystä tarvis.