Tyttäreni uusi poikaystävä
Aluksi sanottakoon etten ole ikis, enkä muutenkaan yleebsä huutele niihin av:n ikäeroprovoihin. Omakin mieheni on minua useampia vuosia vanhempi. Haluaisin silti ihan vakavissani kysyä, mitä tämä tilanne muissa mammoissa herättää. Juuri 20 vuotta täyttäneellä tyttärelläni on siis ensimmäinen poiikaystävä - joka on 31-vuotias! Mies on koulutettu, kivannäköinen ja hauska. Miksei se ole jonkun oman ikäisensä tai edes 25-vuotiaan kanssa? Oma tyttäreni on kuitenkin vielä niin nuori. En kehtaa ääneen sanoa, että tuntuu vähän pahalta.
Huolehdinko turhaan?
Kommentit (15)
Tytöt kehittyvät poikia nopeammin, ja useimmat parikymppiset pojat/miehet ovat vielä täysin keskenkasvuisia kakaroita, joten en yhtään ihmettele sitä että tyttäresi on valinnut rinnalleen aikuisen miehen!
Miksi haluaisit tyttäresi olevan jonkun muun kuin sen kanssa jota rakastaa?
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 11:17"]
Jos mies on selväjärkinen, asioistaan huolen pitävä eikä kemikaaleihin kallellaan niin 11v ikäero ei ole mikään ongelma. Melkeinpä sanoisin että nykyaikana se on naisen näkökulmasta plussa
[/quote]Kumpi sinun mielestä on parempi tapa, poika 10v ja tyttö 21 vI TYTTÖ 10 JA POIKA 21V?
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 11:26"]
Olen itse 19v ja seurustelen 32 vuotiaan kanssa. Mies käy töissä ja on erittäin mukava. Olemme täydellisiä juuri toisillemme. Äitinikin tykkää miehestä kovasti. Ei se ikäero ole aina mikään huono juttu. Itse en voi sietää 20vuotiaita mun ikäsiä kakaroita. Ne on vielä täysin poikia, enkä minä tykkää pojista, vaan vähän vanhemmista miehistä :)
[/quote]Miksi tämä sai alapeukkuja? :o Ihan hyvää tekstiä tuo mielestäni oli.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 15:15"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 11:17"]
Jos mies on selväjärkinen, asioistaan huolen pitävä eikä kemikaaleihin kallellaan niin 11v ikäero ei ole mikään ongelma. Melkeinpä sanoisin että nykyaikana se on naisen näkökulmasta plussa
[/quote]Kumpi sinun mielestä on parempi tapa, poika 10v ja tyttö 21 vI TYTTÖ 10 JA POIKA 21V?
[/quote]Oletko oikeasti noin idiootti?
Mieshän kuulostaa unelmavävyltä! Olisit tyytyväinen, että tyttäresi on osannut valita hyvän miehen. Ei tuo ikäero nyt niin suuri ole.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 10:36"]Mieshän kuulostaa unelmavävyltä! Olisit tyytyväinen, että tyttäresi on osannut valita hyvän miehen. Ei tuo ikäero nyt niin suuri ole.
[/quote] mies on kyllä mukavan ja kunnollisen oloinen.
ehkä tyttäresi haluaa kypsemmän ihmisen eikä keskenkasvuista jannua joita parikymppiset miehet tuppaa olemaan.
Meillä oli mieheni kanssa sama ikäero. Nyt edelleen onnellisesti yhdessä ja meillä on lapsikin. :)
On se hirveää, että tyttärelläsi on kunnollinen mies. Mieluummin samanikäinen bensalenkkari
Olen itse 19v ja seurustelen 32 vuotiaan kanssa. Mies käy töissä ja on erittäin mukava. Olemme täydellisiä juuri toisillemme. Äitinikin tykkää miehestä kovasti. Ei se ikäero ole aina mikään huono juttu. Itse en voi sietää 20vuotiaita mun ikäsiä kakaroita. Ne on vielä täysin poikia, enkä minä tykkää pojista, vaan vähän vanhemmista miehistä :)
En puhuisi kolmekymppisestä enää poikaystävänä.
Up